Blogy Blbne.cz a Svetu.cz budou k 16.08.2025 zrušeny. Díky AI a blokování reklamy nevydělají ani na doménu natož na server. :(


Článek Volba Schwarzenberga = volba Rakousko-Uherska!

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Volba Schwarzenberga = volba Rakousko-Uherska!

22. 01. 2013 - 15:46

kristýna jirásková: Mám dotaz jak souvisí Rakousko-Uhersko s panem Schwarzenbergem? A jestli bys potřeboval k projevům pana Schwarzenberga titulky, tak bych doporučovala navštívit ušního lékaře. Protože pan Schwarzenberg se velmi zlepšil ve výslovnosti a je mu rozumět naprosto v pohodě.

23. 01. 2013 - 09:44

romča: Vítej v diskusi na tomto blogu po skoro třech letech. Jestli za to může knížepán, tak je to jeho jediné pozitivum Na Tvoje zajímavé důvody už jsem samozřejmě právě odpověděl.
Jinak já ty titulky potřebovat nebudu, ale jsem dalek toho, abych to posuzoval jen osobně a skutečně vím, že spousta zejména starších lidí mu objektivně pořád nerozumí - sic je pravda, že se v tomto ohledu poněkud zlepšil...
A jak souvisí s knížepánem monarchie? To je prosté, nijak nevybočuje z jednání svých předků, o nichž už Karel Havlíček Borovský napsal v polovině 19. století památné: Zle matičko zle Schwarzenberci zde! Souvisí to v tom smyslu, že jsem přesvědčen o tom, že K. Schw. bude v pozici prezidenta jednat proti českým národním zájmům, jak to ostatně činí už několik let i v pozici ministra zahraničí! Objektivně - lze doložit na řadě příkladů!

22. 01. 2013 - 16:17

kristýna jirásková: Tak pro změnu, proč JÁ půjdu volit Karla Schwarzenberga.

1. Vážím si všeho, co pro nás udělal a jeho osobnosti.
2. Chci ocenit, že nezanevřel na svůj domov.
3. Souhlasím s církevními restitucemi a vážím si pana Schwarzenberga mimo jiné i díky jeho víře.
4. Líbí se mi jeho politické postoje a 100% je nespojuji s panem Kalouskem jako jiní.
5. Jsem okouzlená tím, že i ve svém věku na sobě pracuje. A dokázal po dlouhé době přivést mou generaci k politice a občanskému cítění.
6. Má velmi inteligentní humor a s noblesou si dělá legraci i sám ze sebe.
7. Je pro Evropu, ne pro Rusko.
8. Nebudu se bát, že pojede na zahraniční návštěvu a tam urazí hned při příletu všechny novináře.

A taková malá vsuvka. Připadá mi zvláštní, když se pan Zeman pořád vyhraňuje vlevo a odsuzuje všechno, co je vpravo, že přijal podporu od pana Klause. Ten je pokud vím taky "pravičák".

23. 01. 2013 - 09:35

romča: Takže k Tvým bodům...
1) Buď prosím trochu konkrétní. Nějak mě nenapadá jediná věc pozitivní, kterou by pro nás udělal - tak prosím doplň mé mezery ve vzdělání
2) Nezanevřel na svůj domov? Že tu po celou dobu totality nebyl? Nepřijel podpořit ani Pražské jaro v 68.? A dorazil až ve chvíli, kdy mu svitla naděje na protiprávní restituci majetku orlické větve jeho rodu, když v Rakousku má obrovské finanční potíže (rozuměj dluhy), protože neumí hospodařit?! A to už nemluvím o následných tunelech, které s miliardářem Bakalou tady provozoval (viz např. kauza Becherovky)...
Takže když jsme u toho, jak nezanevřel na svůj domov - kde je vlastně jeho domov? V zemi, kde žil do svých 10 let jako dítě a pak sem před vstupem do politiky jen občas jezdil (myšleno po převratu v 89.), nebo v Rakousku, kde desítky let žije, v Německu (když se sám označil za sudetského Němce) či ve Švýcarsku, jehož občanství také má?! Proč se svou paní Theresou neučili jediné ze svých dětí česky?! Že by proto, že Čechy (potažmo Moravu a Slovensko) nepovažují/nikdy nepovažovali za svůj domov?!
3) Souhlasíš s vyvedením stamiliard korun mj. do Vatikánu a s vytunelováním nemalého množství naší půdy jen tak zbůhdarma? Jak si třeba zaslouží "restituce" ty církve, které vznikly až na přelomu 80. a 90. let?! A co se týče katolické církve, ani ta "nerestituovala" právem, protože KSČ jí žádný majetek po 48. nezabavila. V té době totiž už církev žádný majetek tady nevlastnila, pouze spravovala! Zabaven už jí byl paradoxně za monarchie!
4) Jak můžeš nespojovat jeho politické postoje s Kalouskem, když je předseda téže asociální krajně pravicové partaje, jejíž je Kalousek místopředseda?! Jeho politické postoje se vždy výhradně kryjí s postoji Kalouska! Najdi mi prosím jediný relevantní příklad, kde by ti dva hlasovali v posledních letech rozdílně...
5) No to je dobře, že na sobě pracuje, to na sobě pracuje i Zeman (neustále se vzdělává), kdyby na sobě knížepán nepracoval, bylo by smutné, aby se ucházel o nejvyšší ústavní post - to se jaksi rozumí samo sebou, je to jeho povinnost!
K té politice a "občanskému cítění" (prosím, zkus mi tento pojem definovat blíže) vás přivedl Schwarzenbergův volební tým, resp. jeho manageři, kteří skutečně připravili ohromující ohlupující profikampaň par excelance - v tomto ohledu před nimi je třeba smeknout!
6) Ano, tady se shodneme. Nevím, jestli je ten humor velmi inteligentní, ale občas je stařík skutečně vtipný. A legraci si sám ze sebe musí umět udělat každý, to zase není kdovíjaké pozitivum, ale měla by to být samozřejmost. Kort pro člověka v politice.
7) S dovolením, Rusko je také Evropa! Zodpovědný politik je pro EU, ale i pro Rusko! Obchodovat a udržovat nestranné diplomatické korektní vztahy by měl prezident země s každým!
8) Neočekávám, že Zeman bude takový buran, aby urážel zahraniční novináře an block. Neudělal to ani s těmi Slováky teď - to opět byla jen zavádějící polopravda proknížecích masmédií. Ovšem souhlasím v tom, že jeho občasná arogance je mu na škodu a měl by se v tomto ohledu krotit. Jestli v sobotu prohraje, bude to mj. i kvůli této skutečnosti. Čímž ovšem neříkám, že 90 % našich prodejných novinářů si takový přístup nezaslouží. Bohužel zaslouží. Přesto by se Zeman, stejně jako kdokoli jiný, měl snažit nad to povznést.
Vsuvka) Ano, Klaus ani Zeman nejsou levicově orientovaní. Zeman doleva občas jen tak trochu zabrousí (je dost možné, že účelově), ale jako bývalý předseda ČSSD ani nemá jinou možnost a je do značné míry tímto faktorem limitován, takže se nebojím, že by se na postu prezidenta choval (snad kromě zahraničněpolitických přístupů) nějak vyloženě pravicově... Spíš mi přijde komické, že si na levičáka posledních 14 dní hraje i Schwarzenberg - to je v pozici předsedy TOP 09 (a s tím, jak doposud vždy hlasoval) podvod, faleš a cynismus nejhrubšího zrna!

Ještě dodám s dovolením 2 argumenty, proč bych já osobně K. Schw. nikdy nemohl volit, aby mě pak do konce života nesvrbělo svědomí - dal najevo, že by po svém zvolení ocenil státním vyznamenáním posledního žijícího bestiálního vraha Mašína (patrně za to, jak podřezal/asistoval u podřezání svázaného odzbrojeného zajatce) a podporuje i narkomafii a vrahy ve vedení Kosova. A to je u "šlechtice" skutečně závažný problém (on by to byl problém u každého člověka)... Tak jen doufám, že Mašínovi nedá Řád TGM - to by pak musel prezident osvoboditel (mj. od Schwarzenbergů) v hrobě přímo rotovat!
A přidám ještě jeden odkaz, kde je shrnuto vše kolem fenoménu Schw. za poslední léta. Ta studentka dokonce doplnila i mou mezeru ve vzdělání, že Schw. nedokončil jedinou VŠ - to jsem fakt netušil! - i když je pravda, že po posledních dvou TV debatách z minulého týdne, kde "Karel" prokázal opakované hrubé neznalosti našich dějin, to do sebe zapadá...:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Studentka-durazne-varuje-pred-Schwarzenbergem-J e-to-jedna-velka-manipulace-260372

23. 01. 2013 - 09:41

romča: Ještě technická, u toho odkazu na parlamentnilisty.cz mi to pořád hází nějaké mezery (nevím proč), tak v případě zkopírování přes -ctrl c- asi bude třeba to ještě zkontrolovat...

23. 01. 2013 - 14:24

věra: A copak,že Zeman má za zády pana Šloufa? Taky krásnej kvítek...Je to zaprodanej člověk, který pokud vyhraje udělá přesný opak toho, než to, co tady hlásá...Hlavně že 10 let byl zalezlej a vůbec se do politiky nevměšoval - hrdina!

23. 01. 2013 - 15:18

romča: Zeman žádného pana Šloufa za zády nemá. Už několik let ne. Navíc Šlouf je proti Kalouskům a Bakalům tááááákhle malá rybička. Nicméně jak jsem napsal už v odpovědi Kristý, ano, já netvrdím, že Zeman je nějaký zázrak a že spasí tuto zemi. Jen prostě proti Šláfenbergovi představuje nepoměrně menší zlo. Hlavně by to byl skutečně ČESKÝ prezident, to knížepán nikoli. Ten by hájil zájmy všech ostatních, jen ne Čechů!
Mimochodem, také tě tady vítám... Je zajímavé, že třeba narození roztomilého Robíska vás nechalo úplně citově mimo, ani symbolické přání jste tady nenechaly, ale jak jde o knížepána, to vás tu mám jako na koni No nic, mně to nevadí, já diskutuji i s názorovými odpůrci rád. Je to užitečné a člověka to formuje. Hezký den.

23. 01. 2013 - 15:31

věra: Má ho přímo za prdelí..neboť byl v záběru televize těsně za ním!! Takže k jeho kruhu tajných poradců jistě patří...

23. 01. 2013 - 15:58

romča: Spíš ke kruhu přátel, to je možné. Mně to ale netrápí - proti Kalouskovi či Bilderbergu je nějaký bezvýznamný důchodce Šlouf žabař...

23. 01. 2013 - 15:51

kristýna jirásková: Stejně jako lituji toho, že jsem v prvním kole volby volila pana Fischera. Teď lituji, že jsme tady reagovala. Nejdřív jsem totiž chtěla psát dlouhou esej, pak jsem pouze chtěla poslat odkazy na životopis Karla Schwarzenberga a další užitečné články. Nakonec jsem ale došla k závěru, že posílat ti něco nemá smysl. Stejně se nakonec vždy dozvím, že mám vymytý mozek masmédii. Jsem vlastně hloupoučká. A krajně pravicově smýšlející. Čest práci soudruhu, já jí mám dost na to abych vedla nesmyslné války.

23. 01. 2013 - 15:57

kristýna jirásková: A proč soudruhu? http://zpravy.idnes.cz/letaky-podporujici-zemana-dcr-/domaci.aspx?c=A130123_102232_budejovice-zpravy _jkr

K volbě gratuluji.

23. 01. 2013 - 16:01

romča: No teď jsi psala, že nejsi ovlivněna pravicovými médii (a co je idnes jiného?). Taky k volbě gratuluji a přeji hezký den - války rozhodně vést nehodlám, není důvod. Už proto, že války se mi vždycky hnusily... A taky mám práci, jdu zpracovávat jeden rozhovor. Měj se pořád jen tak, abys byla spokojená a nemusela mi dát nikdy (co se Tvé volby týče) za pravdu. Moc bych Ti (resp. vám oběma) to přál!

23. 01. 2013 - 16:26

v.: Týno, vůbec se neboj, vymyté mozky máme obě!!

24. 01. 2013 - 08:47

romča: Tak Miloš Zeman bohužel potvrdil mé nejhorší obavy ohledně jeho zahr. pol. postojů. Srovnávat Kubu s KLDR (zrovna on), tedy známý nejprimitivnější argument fanatických antikomunistů, tomu se říká solidní masochismus dva dny před volbami - jakoby snad ani nechtěl vyhrát... Ale hlavně že do Číny by obchodovat jel - do té Číny, kde vládne pevnější diktatura než na té Kubě... No a o lapsusu při srovnávání Arafata s Hitlerem a trvání si na svém i v této situaci ani nemluvě. Prostě mezek!
Ale volit ho stejně pudu, nebudu-li mít 40ku a dobelham se tam, poněvadž druhá možnost volby zůstává stále asi tak 100x horší

24. 01. 2013 - 10:44

ivana: hmm, hysterie kolem volby prezidenta probiha i zde tak nejak jsem to predpokladala, proto jsem se sem odvazila po dlouhe dobe vstoupit...
Me osobne je sum a fuk koho bude volit Bila, Bohdalova, Dejdar, Vasut .... a ostatni... maji na to pravo, at si voli dle vlastniho uvazeni.
"Mensi zlo" zajimavy fenomen prezidentke volby, nemyslis? Ja neuznavam zadne zlo... Co se tyce Rakouska-Uherska, opravdu si nemyslim, ze by v dnesni dobe neco takoveho bylo mozne.
Nebudu zde psat koho budu volit... ta hysterii, mi pripada nedustojna prezidetske volby.

24. 01. 2013 - 11:35

romča: Tož také vítej... Fakt zajímavý hromosvod, ta volba. Že vstoupíte do diskuse po letech tady zrovna vy tři a všechny dohromady, to jsem fakt nečekal, ale i když se neshodujem, je ti milé. Pokud se tedy budeme navzájem respektovat a ironii s předpojatostmi necháme stranou. Proto děkuji za Tvou reakci. Nicméně bych fakt nemluvil hned o hysterii zde... - je to třeba brát tak, že je to strašně důležitá volba a hysterie zejména Schwarzenbergovců (viditelná zejména na FB) to plně potvrzuje. A je důležitá i pro mě. Opravdu nechci koukat na to, jak na posvátné tóny ze Smetanovy Libuše se šourá směrem k inauguraci onen kontroverzní stařík, který sice pro někoho může mít charisma (jsme lidé různí), ale rozhodně nemá ČESKOU národní hrdost - to už předvedl několikrát! Proto zcela podporuji požadavek brigádního generála A. Beera, že by měl z boje o Hrad odstoupit... Co se týče toho Rakousko-Uherska, nesmíš to brát tak doslovně. Samozřejmě, že ve 21. století nehrozí přímo návrat monarchie (i když bylo-li by na toto téma vypsáno referendum, věřím, že voliči Schw. by byli většinově schopni hlasovat pro v těchto dnech...), nicméně svými postupnými kroky "Karel na Hradě" přivede tuto republiku zu grunt, resp. směrem k jakémusi faktickému euroregionu Böhmen und Mähren. Tím jsem si naprosto jistý! Za 5 let (vydrží-li tak dlouho) by to jistě stihl! Měj se fajn.

24. 01. 2013 - 14:44

romča: Poslanci (a někdejšímu herci) Vítězslavu Jandákovi (ČSSD) pomalovali neznámí vandalové plot nápisy zráce a rudou hvězdou. Protože podporuje Miloše Zemana. Jandák k tomu dodal, že mu situace připomíná stav věcí ve druhé, pomnichovské repubice...

24. 01. 2013 - 15:25

romča: Přebírám z aktualne.cz (diskuse ovšem):
Lucie Opluschilová · Slezská univerzita v Opavě, OPF v Karviné

http://blisty.cz/art/67039.html Doporučuji k přečtení článek prof. Václava Bělohradského
Abych nalákal čtenáře, ocituji úvod:
Václav Bělohradský: Podzámčí volí pankáče ze zámku
"Je nebezpečně snadné vytvořit v Česku simulakrum – to je hrozivé poselství přímé volby prezidenta. Pro mediální konstrukt Schwarzenberg, vyrobený naší „kulturní frontou“ a naservírovaný publiku a mládeži s využitím formálních prostředků anarchistické a punkové subkultury, použil ten výraz poprvé Jan Čulík v Britských listech.

Slovem simulakrum se označuje obraz, který skutečnost nezobrazuje, ale nahrazuje a snadno může být proměněn ve fetiš. „Je zde vyprázdněn komunikační kód celé subkultury a absurdně zneužit pro pravý opak toho, co kdysi symbolizoval… je ukraden přesně tím, co tak bytostně nenáviděl a proti čemu revoltoval – (establishmentem),“ dodává Dominik Forman.

Přímá volba prezidenta byla od počátku vějička, nabízená pod heslem: Na stranickou politiku rozhořčený lid si chce sám zvolit svého prezidenta. Byl to fetiš, který měl lidi smířit s úpadkem demokracie pod vládou „rozpočtové zodpovědnosti“.

O vznikání a zanikání kolektivních fetišů v politických dějinách moderního českého národa jsem už mnohokrát psal. Fetiš je ztělesněná lež, ke které se lze přimknout, abychom vytěsnili nesnesitelnou pravdu."

25. 01. 2013 - 11:17

ivana: cetla jsem. zajimavy je take rozhovor viz odkaz:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Profesor-Krejci-o-sikovne-dvojce-knize-Kalousek-a-j ejich-propagande-260499

26. 01. 2013 - 08:17

l.end.a: Jdu volit Zemana, mimo jiné taky proto, že kdybych volila "Karla" měla bych pocit, že sem naplivala svým předkům do tváře....

26. 01. 2013 - 13:38

romča: Díky za názor. Tady aby se člověk pomalu bál to takhle napsat zpříma, ale máš naprostou pravdu! Navíc fakt nechápu, jak někdo může s klidem volit někoho, kdo ani není schopen správně odvolit - možná to byl kdysi čiperný chlapík, ale teď už fakt fyzicky i mentálně patří spíš do důchodu a ne na post nejvyššího ústavního činitele. S takovou tam skutečně bude jen figurka, kašpárek ve vleku jiných - Kalouska a Bilderbergu

26. 01. 2013 - 16:54

romča: Uffff! Slyšeli jste, jak mi spadl kámen ze srdce? Takže o republiku se zatím bát nemusíme! Je jasné, že by nějaký čas na Hradě ještě měla zůstat silná svébytná osobnost s velkým O, tentokrát navíc dokonce aspoň trochu levicově orientovaná - čili historicky první přímá volba hlavy státu nakonec absurdně přece jen neskončila!!!

26. 01. 2013 - 18:04

v.: Hned po zvolení uráží lidi, které uráží i před tím...jak novináře, tak moderátori, tak své kolegy!
Šlouf opět boduje, takže se nebudu divit pokud taky bude X tajných spolků a najednou nebudu mít ani střechu nad hlavou...

26. 01. 2013 - 18:13

v.: Sorry, samozřejmě moderátory!

26. 01. 2013 - 21:31

romča: Milá Věro, on je ale neuráží, on o nich pouze, s bonmotovským darem sobě vlastním, bohužel říká čirou pravdu! Dokud ovšem nebudeš ochotna připustit ten základní problém, že 90 % českých masmédií je neobjektivních a podjatých, pak na to pochopitelně budeš koukat jejich úhlem pohledu (a jim se pravda o nich samých pochopitelně nelíbí)... Mimochodem, Šlouf neboduje. Teď byl Zeman 70 minut u Moravce a vedli spolu poklidnou a důstojnou debatu, při níž Zeman popřel, že by Šlouf na kampani jakkoli participoval. Pokud on sám tvrdí opak, řekl Zeman, vymýšlí si, protože pro něj není lehké připustit si, že už je mužem minulosti... Ale stále mě zajímá, co máš pořád unisono právě proti Šloufovi. Za Schwarzenbergem stálo asi tak 10-15 mafiózů daleko těžšího kalibru než Šlouf a to vám nikomu nevadilo, jo? Nebo jste to prostě jen nevěděli, protože vám to s vámi spřízněná masmédia nesdělovala?

27. 01. 2013 - 01:51

romča: A ještě jedno shrnutí důvodů, proč "Karel" včera naštěstí svůj boj prohrál...:

Karel slušně a noblesně odhlasoval církevní restituce
Karel slušně a noblesně souhlasil se současnou amnestií(až následně populisticky otočil)
Karel slušně a noblesně podepsal smlouvu o US základně v ČR proti vůli drtivé většiny občanů v ČR
Karel slušně a noblesně odhlasoval S-Karty
Karel slušně a noblesně odhlasoval nucené práce
Karel slušně a noblesně odhlasoval zvýšení DPH na základní potraviny a léky
Karel slušně a noblesně podepsal smlouvu o US základně v ČR proti vůli drtivé většiny občanů ČR
Karel slušně a noblesně uznal narkoteroristický muslimský stát Kosovo
Karel slušně a noblesně označil nepřímo prezidenta Beneše za válečného zločince a jeho prezidentské dekrety za neplatné
Karel slušně a noblesně sedí v Kalouskově vládě se "stranou" LIDEM,kterou nikdo nevolil
Karel slušně a noblesně prohlašoval že buď on nebo Čunek,aby nakonec zůstali oba
Karel slušně a noblesně vyhodil svého úředníka,který oznámil korupci(a podává na něj nyní trestní oznámení)
Karel slušně a noblesně zavřel oči v kauze CASA (asi zrovna slušně a noblesně usnul) a nevadilo mu Kalouskovo skandální jednání
Karel slušně a noblesně sedí v Kalouskově vládě,které důvěřuje jen 8% občanů a která se drží nad vodou jen přímým korumpováním (Šnajdr,Tluchoř,Fuksa)

(převzato z jedné FB skupiny)

27. 01. 2013 - 08:58

v,: Však uvidíme, jak si "pan prezident" poradí..pokračovatel Klause, takže se Klaus o pokračování svých plánů bát nemusí.
A NAPOSLEDY BENEŠOVY DEKRETY - řekl že jsou vyhaslé A TO JE PRÁVNĚ DOKÁZANÉ! Ale samozřejmě, ZEMAN je Bůh a vsadím se, že 90% toho, co tak říkal, že nebude, se stane....

27. 01. 2013 - 14:43

ivana: Zeman je jen mensi zlo....

27. 01. 2013 - 15:21

romča: No přesně to tu říkám od začátku, ale Věra to evidentně nechce vnímat. Snaží se mě vmasírovat do pozice jeho nekritického fanouška a stejně jako většina knížecích fandů nezkousla včerejší porážku svého guru, tak si musí tady i na FB na protikandidáta "zanadávat", resp. na něm nenechat nit suchou... Takhle sportovně pogratulovat soupeři k vítězství, dát mu 100 dní hájení a počkat si s kritikou až na první fázi výkonu funkce, to bychom asi chtěli moc, to radši už bude na FB všude psát, jak to tu teď 5 let půjde do kopru či kam

27. 01. 2013 - 15:26

romča: On pan kníže také řekl, že je diskutabilní, zda jsou ještě vůbec platné - a tím rozpoutal vlnu nevole - o formální vyhaslosti celá ta kauza nebyla... A korunku tomu nasadil tím, že poslal tehdejší vládu s Benešem do Haagu - to jako osudovou chybu dnes už popisují i pravicová masmédia. Stačí lépe číst a neopakovat knížecí fráze... Mimochodem, Zeman pokračovatelem Klause nebude, protože je názorovým protivníkem Klause. Respektují se jen jako dvě výrazné osobnosti naší polistopadové scény, ale oba jsou někde jinde. Zeman je pro investice a prorůstovou ekonomiku, Klaus pro monetární neoliberalismus 19. století (v tomto ohledu má naopak blíž ke Kalouskovi a jeho knížecímu poskokovi), Zeman je pro EU, Klaus proti, Zeman nepopírá globální oteplování, Klaus ano... atd., atp. Takže fráze o pokračovatelství je opět jen účelová lež z knížecího týmu, kterou ty pouze papouškuješ bez znalostí věci...

27. 01. 2013 - 18:32

v.: Miluju Tvou inteligenci...On je tam neposlal on SROVNAL DNEŠNÍ s TEHDEJŠÍ dobou..ale to ten Tvůj vysoce inteligentní mozeček nikdy nepochopí... Má s Klausem protipolné názory, ale neváhá jim kdykoli ustoupit! Odjakživa to byl je a bude můj názor od vyhlášení postupujících do 2. kola...Nepapouškuju...na to jsou tu jinačí experti...

27. 01. 2013 - 18:38

v.: Už před funkcí se vožral ... to mi jako důkaz co přijde stačí...V životě mu nepogatuluju a v životě ho tak titulovat nebudu...

28. 01. 2013 - 01:09

romča: A tuhle ptákovinu jsi zjistila jak, když nepapouškuješ? To jako (stejně jako Linda) narážíš na to včerejší zakopnutí na schodech ČT? Tobě skutečně v té 75minutové debatě s Moravcem Zeman v sobotu večer přišel vožralý?! No jestli ano, tak to sorry, ale k tomu lze pak už dodat jen, že ničím nepodložená nenávist ti zaslepila mysl (asi jako s těmi Mašíny, že?!) ... protože Zeman v té debatě byl nejen vrcholně střízlivý, ale předvedl mimořádně kvalitní státnické vystoupení plné konkrétních odpovědí a záměrů. Těším se na prvního prezidenta mého života, kterého si snad budu moct vážit déle než 1 měsíc...

28. 01. 2013 - 02:00

romča: Pozoruhodné, jak začínáš být agresivní... Ano, právě tím srovnáním dnešní s tehdejší dobou - což je nonsens - je tam poslal! To není jen můj názor, ale názor mj. více než 2,5 milionu lidí, kteří ho nevolili. Mmch. i generálů, odbojářů z 2. světové války, kteří vsadili všanc za naši svobodu a naše životy v míru svůj život - těch by sis měla vážit především...

28. 01. 2013 - 06:49

v,: Nejsem vůbec agresivní, ani nevíš, jak se nad těma tvýma příspěvkama bavím...Ty mě taky jen urážíš, tak sklapni pec...
Ale Schwanzenberg je tam neposlal, víš...Tak jako vy komouši tvrdíte, že jste jiní i on už se za X svých generací změnil..Jenže ty jsi jeden z mnoha příkladů zatrpklého názoru všech možných i nemožných variant..

28. 01. 2013 - 13:29

romča: Znovu prosím o přetištění jediné urážky na Tvou adresu. Abych se Ti případně omluvil. Opravdu si nejsem vědom jediné - tak prosím nefabuluj! Nebude to spíš celé jen a jen o tomhle? :
Michal Horáček: "Jste horoucím odpůrcem korupce? Věřím vám to, ale budu věřit více, až dostanete nabídku 50 mega a odmítnete ji. Jste kritikem spolupráce s StB? Věřím vám to, ale budu věřit více, až prokážete, že vás estábáci vydírali a nutili podepsat, ale vy jste nepodepsal. Vážíte si demokracie? Věřím. Ale úplně uvěřím, až přijmete právě ten volební výsledek, který vám nevyhovuje. Udělal jsem všechno, co legitimně bylo v mých silách, aby v prezidentské volbě zvítězil jiný kandidát, než ten který posléze opanoval pole. Ve chvíli, kdy se tak stalo, však hra skončila. Je nutné ji za skončenou uznat (a proto nikdy neřeknu, že "Miloš Zeman není mým prezidentem", a budu-li ho kritizovat, tak jako prezidenta). Vlastnost, kterou se celý život nesnáším nad jiné, je neumět prohrát. Teprve pak můžeme začít hrát novou hru - a očekávat, že budeme-li úspěšní, poražení se zas smíří s naší výhrou."

28. 01. 2013 - 14:45

v.: Xkrat zatrpklej neprejici pubertak,nemajici vlastni nazor,nybrz jen papouskujici vsemi okolo..Pokud Ti to nestaci tak z ironii Tobe vlastni politicka,ktera ma rozumu na rozdavani a mnohe dalsi..napriklad dle Tveho vykladu bezcitnej snob atd.

28. 01. 2013 - 19:39

romča: Ahaaa, todle ty považuješ za urážky. Tak to jo. No já tyto termíny (v souvislostech pochopitelně, a jak správně píšeš dle mého výkladu/názoru) použil v souvislosti s tím, jak na mě některé tvé reakce a komentáře působí. Tím neříkám, že taková jsi, jen, že tak na mě svými reakcemi někdy subjektivně působíš. A to je rozdíl!

28. 01. 2013 - 13:02

ivana: fascinuje mne jake vasne vyvolala volba prezidenta ... s ohledem na pravomoci prezidenta bych se spis obavala toho co pacha nase vlada....

28. 01. 2013 - 13:31

romča: V tuto chvíli máš plnou pravdu. Faktem ale je, že kdyby tato vláda byla podpořena prezidentem ze svých řad, bylo by to bývalo o to víc vážné...

28. 01. 2013 - 14:36

ivana: a copak nebyla podporena prezidentem ze svych rad?

28. 01. 2013 - 19:35

romča: No naštěstí ve výsledku nebyla, když Schwarzíka nezvolili

04. 07. 2013 - 00:08

svadlenka: I když diskuze už opadla, tak připojuji svoje minimum- mě byla celá volba uplně ukradená. Celou dobu jsem si myslela, že to má černej vocas koupený a ošetřený na všech frontách,jako skoro všechny volby v ČR, takže není co řešit. A ejhle! Buď jeho bakaláři špatně počítali nebo se národ v poslední agonii pozvedl k nevypočitatelnému činu. Bohužel ve světle aktuálního stavu, kdy brilantně prošly restituce a úřednickou vládu zdobí přítomnost mafíka z Lesů ČR, můj pocit marnosti přerůstá únosnou mez

05. 07. 2013 - 14:35

romča: Opět je vidět, že jsi v obraze. Škoda, že politicky tak fundovaných lidí jako Ty je u nás málo Přesto to nevzdávejme. Na to oni právě čekají...