Blogy Blbne.cz a Svetu.cz budou k 16.08.2025 zrušeny. Díky AI a blokování reklamy nevydělají ani na doménu natož na server. :(


Článek Sabina Laurinová mezi fanklubáky

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Sabina Laurinová mezi fanklubáky

01. 08. 2011 - 20:55

miška: Chtěla bych za sebe i Romču (ten už poděkoval) poděkovat úžasné rodince Ševčíků za skvělou organizaci, zajištění hvězdy, obstarání naprosto dokonalého jídla, prostě za všechno, neboŤ to byla upa boží víkendovka!!!

02. 08. 2011 - 09:58

romča: Prostě na jednušku s hvězdičkou

02. 08. 2011 - 13:55

virgulka: Romane, jsem ráda, že jste si to u Ševčíků užili a že se Vám tam líbilo. Ale to tvé "PS:" je tu jaksi navíc. Dovolím si Tě upozornit, že Pitrofů se NEKONALA ŽÁDNÁ fanklubácká (ne)oficiální víkendovka!!! Jednalo se čistě o setkání přátel a ne setkání faklubáků, přestože někteří z účastníků jsou či byly členy fanklubů DB a DH. Ve svém článku, dá se říct, že obviňuješ Jardu ze lži, když vloni oznámil, že již žádnou fanklubáckou víkendovku nebude pořádat, resp. neposkytne jejím účastníkům azyl v u nich doma. Jarda své slovo dodržel, žádnou víkendovku nepořádal, jen pozvali s Alenkou pár přátel, aby s nimi z recese oslavili letní Vánoce a letního Silvestra. K tomu musím podotknout, že jsme tato akce vznikla spontánně již 31.12.2010, kdy jsem pronesla větu: "Proč musíme slavit Silvestra v takové zimě, nebylo by lepší, kdyby to bylo v létě a my mohli být venku?" V tu chvíli jsme se domluvili, že se sejdeme v létě, kdy oslavíme společné recesistické letní Vánoce a letního Silvestra. Nikdy nepadlo slovo o tom, že by se jednalo o jakoukoliv jinou formu fanklubácké víkendovky! Nikdo ze zúčastněných naši letní oslavu vánočních svátků to za náhradní víkendovku určitě nepovažoval a ani nepovažuje.
K tvému dalšímu zpochybnění Jardových slov, že se slíbil zúčastnit víkendovky v roce 2011 k novým organizátorům, mohu ze svého úhlu pohledu pouze to, že mu zřejmě nevyhovoval termín (stejně jako např. mé maličkosti). To se holt prostě stává.
Nechápu, proč sčítáš hrušky s jabkama (mám na mysli počet účastníků fanklubácké víkendovky a počet přátel pozvaných k Pitrofům na letní vánoční svátky). Jde o dvě různé akce, které se sebou nemají vůbec, ale VŮBEC NIC SPOLEČNÉHO (kromě účasti Nikoly Miri). A už vůbec nechápu, proč by se účastníci těchto dvou rozdílných akcí měli navzájem na své akce zvát alespoň na návštěvu, jak píšeš.

02. 08. 2011 - 14:28

romča: Ahoj,
tak začnu od konce. Asi proto, že jsem to taky (částečně) špatně pochopil. Tedy tu vaši víkendovku. A nebyl jsem sám. Už dva fanklubáci mi psali, proč jen jediný týden po oficiální víkendovce se v místě původních organizátorů oficiální víkendovky uskutečnila početná slezina fanklubáků, má-li to být nějaká trucakce či něco podobného? Tak jsem odpověděl, že si nemyslím, že by šlo o trucakci, že Jarda i v minulosti zval krom příbuzných i další přátele a známé k sobě domů, ať už třeba na podzim či právě na Silvestra, tak že to zřejmě bylo teď podobné, sic ten premiérově letní termín, navíc týden po ofikovíkendovce + velký počet zúčastněných mohou mást... A částečně (u vědomí toho, co vloni Jaroušek deklaroval) zmátl i mne. Navíc Pitrofata ani mně ani Janče Ševčíkové nenapsali, že na ofikovíkendovku z časových důvodů přijet bohužel nemohou - což při tom loňském slibu jsme tak nějak očekávali.
Ten součet fanklubáků na obou akcích je tedy důsledek mého čátestečného nepochopení těchto okolností, poznámka o návštěvě projevem dobré vůle do budoucna/snahou o vyvrácení různých pochyb...? Každopádně si myslím, že to PSko bylo psané v pozitivním duchu a právě s podanou rukou, takže termín "obviňovat ze lži" je opravdu nemístný a absurdní.
I já jsem rád, že jste si to užili a přeju vám, ať si za rok užijete i Slunce, seno
Hezké dny do Pitrofova

02. 08. 2011 - 14:34

romča: Ad 2. odst.: částečného nepochopení...

02. 08. 2011 - 14:49

radka: Ahoj,
tak abych asi uvedla nějaké nepochopení na pravou míru. O žádnou trucakci nebo jak to kdo chce nazývá se nejednalo. Jak už vysvětlila Lucka. Termín našich Vánoc a Silvestra jsme si určili již 31.12.2010, jen jsme to nikde neveřejně neventilovali. Nevidím důvod, proč bychom měli. Pro mě to byla oslava Vánoc a Silvestra s lidmi, které mám ráda a kteří jsou pro mě důležití a hodně pro mě znamenají. A doufám, že i já pro ně.
Tak trošku nevím,jestli se mám omlouvat za to, že jsme nevysvětlili, proč nejedeme na ofikovíkendovku. Žádná pozvánka mi nepřišla, nikdo se mě neptal jestli pojedu a ve zpravodaji jsem se dočetla toho, že pokud chci jet, mám se nahlásit.
Ono vůbec by k takovým spekulacím nemuselo dojít, kdyby se člověk normálně zeptal a ne se "jen" domníval...

02. 08. 2011 - 14:50

radka: *veřejně neventilovali

02. 08. 2011 - 15:04

romča: Ahojda. Díky za jasné osvětlení. To víš, opravdu ty ?ky u těch pár lidí, kteří mi psali, byly dány tím, kolik hodně se vás sjelo (+ tím, že snad s výjimkou dvou, tří lidiček jste (byli jste) ve fanklubech prakticky všichni.
Poslední technická z mé strany: Kdyby v hlasování fanklubáků o organizování ofikovíkendovky vyhrál termín 29.-31. 7., pak byste nám dali vědět, že se v témže termínu konáte také? Protože pak by to křičelo ještě víc a možnou (ne)účast řady fanklubáků v Mirošově by to ovlivnilo ještě více...
Papa

02. 08. 2011 - 15:51

virgulka: Romane, nemyslím si, že jsou Pitrofovi povinni ti sdělovat, zda na tu kterou akci fanklubu dorazí nebo ne. Určitě ti však nejsou povinni sdělovat, co v kterém termínu akce fanklubu dělají. Je to jejich soukromá věc. A ostatních členů fanklubu taky. Jediná situace, kdy by ti měl kdokoli sdělit, že na tu a tu akci nedorazí je ta, pokud by ti předem dali vědět, že se té které akce zúčastní.
Současně pochybuju, že by - jak říkáš - (ne)účast fanklubáků v Mirošově (ať již v uskutečněném termínu či v termínu 29.-31.7.2011) nějak ovlivnila naše oslava letních vánočních svátků.

02. 08. 2011 - 16:21

romča: Jistěže nikdo není povinen... bavím se spíš o jisté míře kolegiality. Konkrétně, Jarda opravdu vloni předem dal vědět, že se na ofikovíkendovku fanklubů Pitrofovi přijedou podívat, protože (mám-li ho volně parafrázovat) byl zvědav, jak se s tím noví organizátoři poperou. Právě o tom píšu. A protože "personálně" se účastníci obou akcí teoreticky z nějakých 90 % mohli krýt, pak je tam i to termínové ovlivnění (ne)účasti logické. Zejména, pokud by se obě akce vyloženě překrývaly. Takhle to tak žhavé nebylo, i když i v tomto případě leckdo 2 víkendy za sebou "stanovat" kvůli dalším povinnostem prostě nemůže... Toť můj názor. Tvůj samozřejmě respektuju.
Hezké odpo.

02. 08. 2011 - 16:34

radka: Teda nevím, takhle jsem nad tím nepřemýšlela. Kdyby to prostě vyšlo na stejný termín, asi by si museli vybrat. Já bych nikomu nezakazovala, aby jel místo k nám raději na víkendovku. Každý podle libosti. Jen jestli Tě třeba napadá( tak jsem to pochopila z příspěvku), že protože někteří jeli k nám kvůli tomu už nejeli na víkendovku, tak Tě asi zklamu, ale z naší "rodinky" se kromě Miri na víkendovku nikdo nechystal. Tedy alespoň co já vím

02. 08. 2011 - 16:43

romča: Radu, píšu v teoretické rovině, i když chystal se třeba i Víťa (co zas vím já, nakonec mu do toho skočilo něco jiného), no a pokud vím, právě vy jste se (řečeno tátovými slovy z loňska) na víkendovku aspoň původně opravdu chystali také. A byla to Jana Ševčíková, která si dělala od dubna starosti, jestli by vás neměla ještě nějak speciálně extra pozvat (coby bývalé organizátory), já ji uklidňoval, že není důvod, že s tím přece počítáte a pozvánku dostanou všichni prostřednictvím zpravodajů.

02. 08. 2011 - 16:58

radka: Ok,o Víťovi nevím. Opakuješ tady tátova slova z loňska o který třeba já nic nevím.. Nehledě na to, že to jsou slova z loňského července a za tu dobu se u nás leccos změnilo. O pozvánce to opravdu není, i když já jsem se o víkendovce dozvěděla ještě dřív než ze zpravodaje. Ježiš ale stejně je to jedno. Zase se tu řeší blbosti. Vy jste si užili víkendovku, my Vánoce a tečka,ne?...

02. 08. 2011 - 17:07

virgulka: Raduš, souhlasím s tebou. Všichni jsme si své akce užili. Jen mě mrzí, že tu je tvůj táta tzv. "za vola"

02. 08. 2011 - 17:09

v,: Ano,Luci, něco podobného jsem Rádě taky říkala už dřív, bylo mi z toho hodně smutno,ale asi jsem se o tom bavily i spolu, že??

02. 08. 2011 - 17:15

virgulka: Bavily, naposledy trochu obšírněji po minulé víkendovce, kdy se objevilo několik nevděčných poznámek na adresu nejen Pitrofových

02. 08. 2011 - 17:30

romča: Aneb Kdo jsi bez viny, hoď kamenem, že? ... Ne, opravdu tu už nehodlám znovu pitvat loňský rok, kde bychom přitom měli co vyčítat "vašemu táboru", ale protože vy se vždycky sesypete na mě v poměru 4:1 a více a opakujete tu to samé (taková Sany ostatně pořád jenom kolovrátkuje aniž by přišla s nějakou čistě vlastní úvahou), nechám to být. Já se tu hádat nechtěl. Ani nebylo mým cílem dělat z Jardy "vola". Tento agresivní styl debaty mi n. r. od Tebe je cizí. Nicméně své už sis řekla, tátu obhájila, tak to prosím pojďme uzavřít, neboť opravdu jsem nečekal - se svým pozitivním commentem - že se to zase zvrhne v emoční tapetu x desítek reakcí jako naposledy u jednoho příspěvku v lednu. Pak totiž jakákoli debata ztrácí smysl, protože se tím už nikdo neprokousá...

02. 08. 2011 - 17:34

v.: Nikdo není bez viny... Za sebe jsem se omluvila... tak to dělám znovu Omlouvám se, pokud jsem se Tě minulý rok jakkoli dotkla - já jsem ale - co na srdci, to na jazyku...

02. 08. 2011 - 17:42

romča: Veru, vůbec nešlo o mě, ale beru to v potaz. Můžem to někdy probrat třeba v mailu, o co vloni šlo a nešlo, bude-li zájem, tady by to opravdu jen vyvolávalo další nepatřičné emoce.
Svým PSkem v tomto článku jsem jen chtěl vyjádřit drobné politování nad tím, že jsme nebyli schopni se vzájemně spojit a případné termínové třecí plochy nějakým kompromisem vykoordinovat. O nic víc nešlo.

02. 08. 2011 - 17:53

s...: víš Romane, nevím proč bych měla kolovrátkovat.... jen vyjadřuju souhlas s lidma, co sem píšou, podporuju je a zastávam se lidí, co mam ráda víš? nebo se mam snad zastávat tebe či co? to by mě nenapadlo ani v tom nejhoršim snu.... Kdybys to nechával být, tak už to přestaneš všecko řešit.... ber to už tak, že tys měl vlastní víkendovku, my měli vlastní, každej si to užil podle své libosti a jak on chtěl.... Jen nevím proč furt řešíš strejdu, rodinu Pitrofovic a lidi, co byli na tech letních Vánocích....už mě drtí to, že se s tím nedovedeš smířit. pak mě něco vyčítej o kolovrátkování jo? My bysme neměli ani co uzavírat, kdyby se to tu neřešilo víš? Tím já ukončuju tuhle debatu, je to zbytečný tu řešit, to co se tu řeší...

02. 08. 2011 - 18:47

romča: Sany, já jsem to pochopil. A jsem rád, že jsem Tě vyprovokoval k tomu napsat nějakou vlastními slovy formulovanou úvahu. Doteď to totiž opravdu bylo jen v 5-6 zprávách téměř doslova opakované souhlasení s tím, co už napsala Lucka nebo Ráďa...
Vždycky se mi líbí, jak mistrně dovedete překroutit prapůvod toho, co tu člověk (a jakým způsobem) původně vyjádřil. Nemluvě už o tom, že já mám nechávat být něco, co jsem nerozpoutal Lucka špatně pochopila mé PS, já jí to vysvětlil, Tys jí mohla podpořit, Radka a Věrka taky a mohlo zůstat u těchto pár komentářů a hotovo. Já se v tom dál šťourat nerozhod, já opravdu ne.
Čili opravdu nemohu kolovrátkovat - nemám totiž koho (leda tak sám sebe?), ale to není kolovrátkování, vždy jen reakce na vaši záplavu reakcí... Je-li tedy zbytečný řešit to, co se tu řeší, tak proč to řešíte ve čtyřech?
Konečně, vaše víkendovka mi opravdu nevadí, ono už tak totiž vypadalo bohužel po většinu loňské společné - že tam byly dvě skupiny, které se spolu skoro (bohužel) nebavily. Nevím, kde jsi vyčetla opak. A už končím, fakt tě nechci drtit

02. 08. 2011 - 17:10

sany: taky nechápu proč se to tu řeší... Romane, vy ste si užili svojí akci, my zas tu svou, tak už to neřeš a nech to bejt...

02. 08. 2011 - 17:32

romča: Sany, já to řešit nezačal. A rozhodně tu netapetuju

02. 08. 2011 - 21:18

sany: to já taky ne, tak proč to furt rozvádíš? tak to prostě neřeš a nepitvej se v tom.

03. 08. 2011 - 09:27

romča: Jo, takže to tu nezačal řešit nikdo a nikdo se v tom pitvat nezačal, takže vono jaksi asi samo Nebo duch svatej Ttj...

02. 08. 2011 - 17:03

virgulka: Teorie je teorie, co takhle občas taky něco praktikovat? Příjde mi slušný, pokud mi někdo před delší dobou něco slíbí, např. že někam přijede, se po nějaké době (před termínem dané akce) zeptat, zda stále platí jeho účast na dané akci, případně zopakovat, že je samozřejmě zván. Pokud si paní Ševčíková dělala již od dubna starosti, zda Pitrofovi přijedou a tys ji uklidňoval, nebylo nic jednoduššího než zvednout telefon a zavolat, příp. poslat mail a ujistit se, že opravdu dorazí. A ne počítat s takovým časovým odstupem, že je jejich účast stoprocetně potvrzená.

02. 08. 2011 - 17:13

sany: naprosto s tebou souhlasím. Já sama to takle dělám a myslím, že i víc lidí, že se radši ujistí, zda to platí či ne... Ale jak už tu bylo psáno, spousta věcí s změnila

02. 08. 2011 - 16:41

virgulka: Jaká míra kolegiality - jde o čistou pravdu, i když chápu, že ji někdo nemusí přijmout. A pokud jde o to stanovat 2 víkendy za sebou, s tím já osobně problém nemám, jen se mi prostě nehodil termín víkendovky. Nic víc v tom nebylo.

02. 08. 2011 - 16:53

romča: Jj, s tou čistou pravdou se konečně shodneme

02. 08. 2011 - 16:20

věra: Dobře, účastnit diskuze jsem se nechtěla... Ale...to řekly holky - souhlasím .. jinak, ty 4 předchozí víkendovky organizoval "výbor" nebo to byla "dobrá vůle Pitrofat", že s tím přišli???
Já bych řekla, že to bude druhá možnost, ale budiž...Mohu se mýlit, byla jsem "až" na druhé..
Jenom abych předešla dalším spekulacím až někdo zjistí,že na fotkách nejem s nikým jsem se nepohádala, jenom mně zradilo zdraví Tolik z mé strany :o)) Mějte se všichni krásně

02. 08. 2011 - 16:30

romča: Tvou poznámku příliš nechápu. Je jaksi docela mimo. Myslím, že i tenhle blog, i jiná "periodika" byla každoročně svědkem mého velkého smeknutí před organizátorskou ochotou Pitrofů. Dokonce i v tomto textu jsem je hned v úvodu s díky zmínil, ačkoli jsem nemusel... A dokonce jsem jim přisoudil i zásluhu za zvaní VIP hostů, což úplně přesné nebylo. Vlastně největší podíl měli paradoxně na pozvání hned u I. ročníku u Alana a, ano, snažili se velmi o Markyt Proch. s Tomem Savkou. Jardu zvala Ilča Johanovská (Jedličková), Mariána já, KiKi Kačka Vernerová, Tomáše já a Romana Tomeše už Ševčíkovi. Takže o nějakém nevděku vůči Pitrofatům bych nemluvil (tím spíš, že členy výboru byli také...). Ale to už je jen zbytečné patlání se v něčem, o čem tu vůbec nebyla řeč... Brzy se uzdrav

02. 08. 2011 - 16:37

radka: Ráda bych poznamenala, že na zvaní VIP hostů nemáme nejmenší zásluhy - také jsme to nikdy netvrdili. Pokud vím, nápad víkendovky byl takový, že bez stars. A větu, že jsme se snažili o Market s Tomem je trochu mimo. Já se o nikoho nesnažila a už vůbec ne "velmi" . Pouze jsem je pozvala.

02. 08. 2011 - 16:38

sany: Romane, nezlob se, ale jaksi docela mimo není ta poznámka od Lucky. A nevím proč by se měla Lucka uzdravovat, když je zdravá... Si krapet mimo spíš ty.

02. 08. 2011 - 16:42

věra: Sany To je na mě )

02. 08. 2011 - 16:53

sany: to už sme s Lůcou taky vyřešili =)

02. 08. 2011 - 19:54

jana Š.: Takže,i já bych ráda pár slov.To,že jsem si dělala starosti s víkendovkou je pravda.Romana jsem se ptala jestli mám Pitrofovi zvát,i když mě to přišlo celkem nelogické.Proč bych je měla zvát???Nás taky přeci nikdo nezval.Když my jsme se chtěli zůčastnit víkendovky u Pitrofů,prostě jsme se přihlásili.A to jsem očekávala i od Pitrofů,že se prostě přihlásí!Někdo zde v komentářích píše,že jsem měla zvednout telefon a zavolat.Nechápu proč bych to měla dělat!Ostatní se taky přihlásili a nikomu jsem nemusela volat.Z Jardy nikdo vola nedělá.Jen je fakt,že to Jarda řekl.A to před všema.Myslím,že i před radkou,která ted tvrdí,že o ničem neví.Mrzí mě,že to dospělo k tomuto závěru.Já jsem ráda,že se letošní víkendovka povedla.Všichni se bavili,nedělaly se dva tábory.A všem zúčastněným ještě jednou moc děkuji.Bylo vidět,že jsme skvělá parta a že se umíme suprově bavit!

02. 08. 2011 - 20:42

fijalka: Ale no tak, vy jste fakt s prominutím jak malý děti, já jsem psala Romčovi mail, aby se tady nezvrtla debata, ale koukám, že to nebylo platný...
Své jsem k tomu už řekla, jenom tady malinko opravím Raduš, protože si myslím, že kdyby byla ofiko víkendovka v termínu, který by mi vyhovoval, tak bych pravděpodobně jela.
A ještě jedna věc-je to z nějakého staršího příspěvku Romana: nepochopila jsem poznámku, ve které bylo něco ve smyslu, že jsme se měli domluvit, aby nedošlo k termínovému krytí...Ono k nějakému došlo?!

03. 08. 2011 - 09:24

romča: Fijalí, není ale moje vina, že se tu ta debata zvrtla, mysli si o tom, co chceš. Objektivní nezávislý pozorovatel to uzná. Opravdu mi tentokrát nešlo o to píchat do vosího hnízda, spíš naopak. A k termínovému krytí nakonec v podstatě skutečně nedošlo, jak to tu vypadá ze zdejších reakcí, nicméně nebylo k tomu daleko. Kdyby si zájemci o víkendovku FK's většinově vybrali variantu 2, což byl právě víkend 29.-31. 7., tak... A žádné upozornění v době, kdy tahle varianta ještě hrozila, nám z Knovíze nepřišlo (jen tak mimochodem). Ale to už je fuk.

02. 08. 2011 - 20:41

marťas: Klik jsem na tyhle stránky dyž sem hledal hračky a tenhle članek mně chyt. Asi ste nějací herci či co dyž tu mate fotku s mojou oblíbenou hérečkou tou Laurinovou. Ste asi dobrý kámoši že? A mate taky heskou zahradu. Jsem jen v jiříkově vydění z konce článku a těch komentářů. Asi ste všichni dřív byly kamoši a nějak se asi poškorpyli. Jak to tu tak čtu nejsem z toho moc chytry hlavně z reakci romči a janyŠ. Ty vostatní jsem pochopil. Mužete mi to někdo vysvětlit?

02. 08. 2011 - 21:54

romča: Opravdu nepovedený pokus!

03. 08. 2011 - 10:00

romča: "Marťas", ona Ti vysvětlení jistě ráda podá Virgulka, určitě to k sobě nemáte daleko, když máte stejnou IP adresu

03. 08. 2011 - 16:24

marťas:

03. 08. 2011 - 20:01

virgulka: Romane, máš pravdu. Opravdu to s Marťasem nemáme k sobě daleko. Ráda mu to vysvětlím, pokud bude chtít. Je to holt 13letý puberťák a tráví u mne prázdniny. Holt se nevyplácí nechávat otevřenou diskusi na netu - moje chyba. Tímto se za něho omlouvám.

02. 08. 2011 - 20:56

maja: tak ja by som sa rada pridala k podakovaniu za uzasnu vikendovku v mirosove...fakt bolo uplne super a zopakovala by som si ju hned aj kazdy mesiac dala by som ako zlepsovaci napad opakovat castejsie taketo akcie ako raz do roka....a kedze som si to naozaj uzila posielam jedno ukrutne obrovske mega turbo dakovala celej uzasnackej rodinke sevcikovcov ktori sa o nas cely vikendovnik uplne ukazkovo starali )..urcite si uzili poriadnu celotyzdnovu davku nervakov nakolko pocasie bojovalo s dazdami kazdy den az do stvrtku no nakoniec to aj ted dazd vzdal )..bolo proste naj a myslim ze si vikend uzili vsetci ucastnici a okrem diplomov nam zostali krasne foto spomienky (niektorym aj figurky z muzikaloveho clovece)a ze su tie fotky naozaj uzasneee )))no a po tejto vikendovke som sa rozhodla ze si asi kupim mikrofoooooon ))
takze som velmi rada ze som bola ucastnikom mirosovskeho vikendovania a ked sa bude vikendovka opakovat buduci rok tak sa strasidelne rada zucastnim )))
este raz velke dakovala zo slovenskaaaaa )) bolo fakt supeer a aj to moje vyziapovanie som si normal uzilaaaaa

jooo a naco speci pozvanky...kazdy kto sa chcel zucastnit sa mohol prihlasit na mailovnik uvedeny v spravodaji a ked to zvladlo aj slovensko zvladol by to kazdy bez speci pozvania...))takze kto chcel vikendovat sa prihlasil a kto sa neprihlasil tento rok mozno prehodnoti situaciu a buduci rok sa zucastnii ))

02. 08. 2011 - 23:22

mojmír: Nechci mluvit za ostatní, ale JÁ jsem vyrážel do Knovíze za lidmi, které mám rád a se kterými chci trávit čas a oslavit krásné letní Vánoce, Silvestra a Nový rok... V žádném případě jsem neřešil jakoukoli souvislost s víkendovkou a nevidím důvod tyto 2 akce jakkoli porovnávat... Jedno bylo o voze, druhé o koze... Kdo chtěl, mohl se dle mého názoru zúčastnit i víkendovky a žádný problém v tom nebyl... Každý si přece může k sobě domů pozvat koho chce, bez toho aniž by byl potom "drbán" všude možně...

03. 08. 2011 - 09:28

romča: A von tu někdo někoho drbe za to, kdo si koho pozval či nepozval? Tak to asi oba čteme úplně v jinym jazyce Hezký den do Ústí přeju!

03. 08. 2011 - 06:25

jana Š.: Já si mysli,že se tu zbytečně kalí voda.Roman svým článkem nemyslel nic špatnýho.Naopak napsal naprostou pravdu.Jen chtěl zdůraznit,že se konaly dvě akce.A že minulý rok p.Pitrof prones větu,že na budoucí víkendovku rád dorazí,což se nestalo.A to je prostě fakt.Nemyslím si,že by tu někomu něco vyčítal,nebo tak podobně.A já napsala,že nevidím důvod zvát Pitrofovi osobně.Za čím si stojím.Správně jak napsala Maja,když se zvládlo přihlásit Slovensko,mohl každý kdo měl zájem.Třeba Ilča ve fanklubu není,ale napsat mi a zeptat se, jí problém nedělalo!! Roman napsal jen svůj názor,a ted to vypadá jak slet čarodějnic na Romana.A navíc pravdivý názor!Já bych tuto přitroublou debatu ukončila,protože to nikam nevede.

03. 08. 2011 - 09:47

romča: Tak tak, díky mami. Značnou část večera i rána jsem přemejšlel o tom, že ten další (letos už druhý) slet čarodějnic smažu, protože má (bohužel naivní) vidina, že by prostě dvě skvělé muzikálové rodiny (se svými přáteli) mohly snad časem začít fungovat nikoli jen vedle sebe, ale SPOLU, prostě zase dostala na prdel a evidentně už neuspěje, ale tak proč ten poslední pokus o to odstraňovat. Snaha byla, vůle (aspoň z naší strany) taky, osvětlení pro ty, kteří za vším hned hledají útok či napadání přišlo hned záhy (v reakci na komentáře Lucky a Radky), tak přeber si to každý, jak chceš. Mé krédo, které stojí úplně nahoře na HP zdejšího blogu se nemění. MÍR a ŘÁD. Součástí toho se samo ale rozumí i snaha o pochopení druhého, jistá míra tolerance, vcítění se, smyslu pro hledání kompromisů atp. Howgh!

05. 08. 2011 - 21:02

miri nikolaj: Pardon, četla jsem asi jen půlku diskuze, takže popřípadě omluvte, pokud budu mluvit již k zašlým tématům. Co jsem se tak rozhlížela u Pitrofů, jedinou účastnicí víkendovky u Ševčíků a zároveň letních Vánoc+Silvestra jsem byla opravdu jen a jen já. Ráda se zúčastních fanklubáckých akcí - jinak bych se na ně tak nehrnula - a tak jsem s potěšením přijala of. víkendovku s vidinou, že budu víc času trávit s divadelními známými, což se mi také vyplnilo. Pozvání na Vánoce+Silvestr pro mě bylo velikou poctou a znovu za něj díky, ovšem skutečně se nejednalo o žádnou FK akci, jen setkání přátel za účelem potěchy ducha.
Romane, k tvému dotazu, co by se stalo, kdyby se akce kryly - zjevně nic, jenom bych zřejmě nejela ani na jednu, protože v tom termínu jsem měla odjíždět na dovolenou (kvůli tomu jsem také ještě před oficiálním vyhlášením víkendovky v Mirošově nadhodila Janče, která se mě ptala na účast/neúčast, že by se mi hodil spíš víkend 22.-24.7.). To, že jsem mohla u Pitrofů zůstat i během soboty a nejenom pátku, bylo způsobeno tím špatným počasím, kvůli kterému se rodiče rozhodli, že se na dovolenou vypravíme až v neděli. To jen abych zabránila zlým jazykům, které by mě mohly osočit z hýbání termínů of. víkendovky, opravdu jsem původně u Pitrofů měla strávit jen páteční Vánoce, protože na sobotu ráno byl naplánován odjezd na sever Čech.

---
www.mirinikolaj.blog.cz

15. 08. 2011 - 11:28

romča: Ahoj Miri. Určitě nebylo smyslem PSka ani následné diskuse kohokoli (natož Tebe) z čehokoli obviňovat. Byla to jen technická připomínka směrem k organizátorům obou víkendovek, ve které jsme si snad leccos vysvětlili - tedy aspoň kdo chtěl, tak snad pochopil. Pa