Blogy Blbne.cz a Svetu.cz budou k 16.08.2025 zrušeny. Díky AI a blokování reklamy nevydělají ani na doménu natož na server. :(


Článek Sedmilhář Nečas

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Sedmilhář Nečas

11. 10. 2010 - 20:00

mišička: Co k tomu dodat? Je to hnus tahle odporná pravicová vláda!! Lidi vzpamatujte se a přemýšlejte aspoň chvíli nad tím, koho budete tento týden volit!!

11. 10. 2010 - 21:27

ilca: Romi, ja teda jak to sleduju, Necas prece nebyl premierem kdyz se snizovala materska.......... pouze pro ni hlasoval v ramci Janotova balicku ?
a stejne, sice nam ji nakrasne vratili, ale na cerven jaksi pozapomneli , ale to je detail...........
a to porodne......od ledna, to je hnusarna........kamoska ma termin 1. tyden v lednu......a dostane houby...
a mmch myslim ze to je obcas o lidech, ne o stranicke prislusnosti....... mnozi levicaci by to udelali taky...kamarad kamaradovi.......

12. 10. 2010 - 10:08

romča: Já jsem jen převzal řetězový mail, do takovýho detailu jsem to nekontroloval. Pokud pro to hlasoval, vyjde to nastejno.
Co se týče těch levičáků... Jo, mnozí by měli tendenci něco přisyslit taky, ale ne takovýhle zrůdný sumy - aby přitom měli plnou hubu utahování opasků - to je opravdu cynismus! Ano, je to o lidech. A ukaž mi v ODS či ODS B (TOP 09) či ODS C (VV) někoho, u koho by se ten rozpor mezi slovy a činy zásadně nerozcházel. Prostě to, jak se slušnejma lidma dole vyjebávaj - a oni je za to díky masmédii vymytejm mozkům dál ochotně volej, to je na psychiatrii...

12. 10. 2010 - 13:16

ilca: Jojo, masmedia maji vliv, ale kazdej rozumnej clovek si nazor udela sam......
a rozhodne se podle svyho.... coz je dobre...
jinak jsem nechtela politicky diskutovat, ty vis, ze se neshodnem

12. 10. 2010 - 14:34

roman: No... vím. Ale protože Tě považuju za inteligentního vzdělaného člověka, který podle všeho není sobec, pak prostě Tvé postoje nechápu. A nejen Tvé. Stále razím zásadu, že tuhle asociální pravičáckou zkorumpovanou bandu cynickejch podvodníků a jim podobnejch gaunerů mohou volit jen totální hlupci nebo naopak "zainteresovaní" egoističtí zlodějíčci, kteří z toho anarchobordelu taky něco maj a kašlou na společnost jako celek. Ty, co nespadají ani do jedné kategorie, prostě nepochopím

12. 10. 2010 - 14:38

romča: Samozřejmě to byla má odpověď...
Ještě poznámka. Píšeš, že je hnusárna, že kamarádka, která má termín v lednu, už nic nedostane, ale přesto volíš pravici? A kdo tu hnusárnu nejen Tvé kamarádce zařídil? No právě pravice... Nějak tyhle konsekvence fakt nepobírám...

12. 10. 2010 - 15:58

ilca: ja jsem nerekla ze volim pravici ........

13. 10. 2010 - 09:04

romča: Už ne? Takže posun? To slyším rád... Pak ale naše třecí plochy v tomto mohou postupně opadat

16. 10. 2010 - 20:24

tyna®pismenkuje.cz: Já si myslím, že by se porodné mělo brát jako sociální pomoc, ne jako odměna za to, že si dva zašukali a mají pocit, že by za dítě měli být státem odměňováni. Navíc si myslím, že aby bylo vypláceno porodné každé, i bohaté mamince je prostě blbost. Zároveň bych ale byla pro zachování porodného i u dalšího dítěte, ovšem pouze v případě kdy je otec neznámí (toto by samozřejmě musela provázet i právní úprava tedy něco jako zákaz minimálně rok otce do matriky napsat a samozřejmě také bez náhrady na výživné za ten rok - opatření proti zneužívání).

---
tyna.pismenkuje.cz

20. 10. 2010 - 11:06

ilca: Tynko, ono je to relativni..... ono i to male neco stoji..... ono kdo nepoznal, nepochopi...........a kdyz se ti nepodari rozkojeni...mas mesicni vydaje 2-3 tisice jen na mliko......pokud mu chces jako kazda mama dat to nejlepsi...

12. 10. 2010 - 21:44

jana: Ty máš ale slovník

13. 10. 2010 - 09:05

romča: ??? Zcela nepobírám

13. 10. 2010 - 17:01

jana: Spíš jsem měla napsat,že máš pěknou slovní zásobu...asociální pravičáckou zkorumpovanou bandu cynickejch podvodníků ...

14. 10. 2010 - 11:09

roman: Ah tak Mohu dodat další adjektiva Ale radši bych byl, kdyby to tak nebylo... Mmch. jaká Jana?

14. 10. 2010 - 15:48

jana: Jo ty už mě neznáš? Jsem tě trochu zmátla,co?Myslím tou druhou adresou.
Taky pěkný komentář jsi nechal u mě na blogu

---
dumej.pismenkuje.cz

14. 10. 2010 - 16:49

romča: To ne, já o Tobě uvažoval, ale po kliku na to propohodu se mi nic nezobrazilo, tak jsem nevěděl...

19. 10. 2010 - 21:06

vera: Romane, gratuluji
opět se Ti podařilo hnout mi žaludkem...
Jen mi prosím vysvětli, co je špatného na tom, že někdo prosazuje svůj názor v jiné straně než je KSČM????
Ale jo, měla jsem si zvyknout, že bohužel Tvé názory musí být ty nejlepší a kdo je neuznává je out...
Měj se krásně

19. 10. 2010 - 22:46

romča: Ahojda. Příště prosím vysvětli, proč reaguješ na něco jiného někde úplně jinde. Náhodný čtenář by to nepochopil a nepobral by Tvou reakci, která je na tomto prostoru opravdu zcela out...
Pochopil jsem, že podle všeho narážíš na můj statut na FB a zastáváš se nejlepší kamarádky, ovšem opět jsi poněkud mimo. Já tam na ni nijak neútočím! Jednak na tom samozřejmě nic špatného není, nic takového netvrdím a dvanak vůbec nejde o KSČM. Kdyby v této zemi byla jiná volitelná autentická levice, tak vůbec za KSČM nekopu! Nemluvě o tom, že v současné době je pro mě daleko spíš volitelnější ČSSD, jediný problém mám se zahraničně politickým směřováním soc. dem.
Každopádně jsem rád, že se začínáš zajímat o politiku A co se týče mých názorů, určitě nemusí být ty nejlepší a kdo je neuznává, nemusí být proto zákonitě out, ba naopak. Jen vždycky čekám, že mě někdo o nesprávné linii mých názorů přesvědčí věcnými argumenty, nikoli třeba jen laciným antikomunismem.
Krásný večer R.

01. 11. 2010 - 13:54

náhodný čtenář: a kdo z politiků nelže? nejvíc lžou Ti, kteří nejvíc volají po pravdě...

01. 11. 2010 - 14:11

romča: Najdou se výjimky, které potvrzují pravidlo, jak speciálně náš Náhodný čtenář jistě dobře ví

01. 11. 2010 - 15:13

náhodný čtenář: že by? Vlastně asi ano Havel, ten nejvíc vykřikoval, že pravda zvítězí... ale to není můj oblíbený politik... tak fakt nevím.

02. 11. 2010 - 09:37

romča: Co takhle Tvůj šéf?

03. 11. 2010 - 18:49

náhodný čtenář: já mám šefů víc

03. 11. 2010 - 19:50

romča: Oba víme, že myslím Mílu Ransdorfa

04. 11. 2010 - 10:33

náhodný čtenář: oba víme..., že nevíme...

04. 11. 2010 - 10:42

romča: Ivu, fakt Tě to baví hrát si na někoho jiného? Přijde Ti to normální...?

04. 11. 2010 - 11:05

náhodný čtenář: nebaví a normální mi to nepřijde, jenže co je v dnešní době normální?
Ale hrát si mě baví

04. 11. 2010 - 11:39

mišička: Přesně tak, naprosto souhlasím s Romčou. Ve svých téměř 40ti letech byste už mohla chovat normálně. Myslíte si, že jsme oba dva tak blbí a nevíme, že jste to vy? Asi tak před čtvrt rokem jste napsala, že už sem nebudete nikdy psát, ale jak je vidět, tak jste svoje slovo nedodržela a navíc si tady hrajete na nějakého náhodného čtenáře, když víme, kdo jste.

04. 11. 2010 - 12:10

romča: Za sebe musím podotknout, že mi nevadí, že Iv. sem zase přišla podebatovat, její příspěvky jsou většinou obsahově velmi hodnotné, jen taky nechápu, proč se musíš schovávat za "náhodné čtenáře"... "Baví mě hrát si?" Nu budiž... Proti gustu.

04. 11. 2010 - 12:17

mišička: Jjj, lásko. Já jsem to myslela úplně stejně. Mě je taky jedno, že sem píše příspěvky a debatuje o politice, to jo, ale jen nechápu, proč se tady vydává za náhodného čtenáře, když oba už dávno víme, že je to ona..

04. 11. 2010 - 18:09

ivana: Romane, byl tam Ten důvod, proč ti vysvětlovat nebudu, protože bys to nepochopil. Jinak nejsem tak blbá , aby mi nedošlo, že poznáš, že ten náhodný čtenář jsem já. Za a/ podle IP adresy; za b/ podle názorů a za c/ ...
Neschovávám se...A pokud si dobře pamatuji, tak jsi mi psal, že Ti moje komentáře zde chybět budou... pokud se budu chtít k něčemu vyjádřit, tak můžu... ten rozlučkový komentář, jsi smazal..., čehož si od Tebe vážím a děkuji ti za to.
V neděli mi to nedalo a po přečtení tvého článku o Československu, jsem prostě napsat musela. Ráda jsem sem chodila debatovat skoro 2 roky, máš tady zajímavé články.

05. 11. 2010 - 09:48

ivana: Romane, nechtěla jsem již víc reagovat, ale po dnešním komentáři tvé přítelkyně pouze vysvětlení z mé strany. Tyto stránky jsou pokud vím veřejné a tím pádem sem má přístup kdokoliv...v dnešní době opravdu nemíním odhalovat cokoliv ze svého soukromí na internetu, nepatřím mezi příznivce sociálních síti atp. Nikdy nevíš, zda někdo něco z toho , co o sobě prozradíš v dobré víře na internetu, někdy nezneužijete proti Tobě, takže mě zas až tak nenormální nepřipadá, že jsem psala pod "náhodným čtenářem". Kolik lidí dnes píše komentáře pod různými přezdívkami???? Blázna jsem z tebe rozhodně dělat nechtěla, protože si Tě jako člověka vážím, vážím si tvých názorů (zajímají mě a vždy budou), máš zde opravdu kvalitní materiál, většina tvých článku a nejen zde se mi líbi, fandím Ti co se politiky týče. Chtěla jsem se pouze zapojit do debaty, ano sice pod jiným jménem, ale od začátku jsem předpokládala, že budeš vědět, že jde o mě (viz můj předchozí komentář). Vadilo mi, že sem taháš mého šefa... stačilo kdybys napsal jeho jméno a nemusel jsi dodávat, že je to můj šef...

05. 11. 2010 - 11:36

romča: Já jsem samozřejmě rád, že sem píšeš, ale protože už jsi sem psala dřív jako Ivana, Iv. atp., nevidím důvod, proč množství "přezdívek" rozšiřovat. Vím, že net je pěkný svinstvo - užil jsem si s psychopaty, co se vydávali za mne a pod mým jménem psali vulgární a úchylné příspěvky leckde, ba dokonce si i chatovali s panem profesorem Klezlou pod mým jménem..., nicméně přesto si myslím, že na témže prostoru používat pokaždé jiné označení, je trochu alibistické. Ale samozřejmě je to Tvoje věc a mně osobně to nevadí. Na další Tvé věcné a fundované příspěvky se samozřejmě i nadále těším. Jinak ale žádný rozlučkový komentář jsem nemazal, aspoň si to nevybavuju. Takže pokud něco takového zmizlo, nejspíš ne mojí zásluhou (to se jednalo o celý článek, nebo jen nějakou Tvou reakci?)...
Mílovo jméno bych napsal, pokud by ses podepsala svým jménem jako dřív - už nejednou jsme tu veřejně o Tvé vazbě na něj psali. Nejmenoval jsem jen proto, žes hrála inkognito. Nechtěl jsem Ti v tu chvíli Tvou hru nabourávat víc, než bylo nutné

05. 11. 2010 - 16:11

ivana: Romane, je opravdu škoda, že debata k tomuto článku dospěla až sem... jestli jsem psala nebo nepsala pod svým pravým jménem - myslím, že je to opravdu jedno. Odpovím na tvou otázku a pouze proto, že je to slušnost. Jednalo se o můj rozlučkový komentář, na který naráží Miška v její první reakci (nedodržela jsem slovo...) na můj komentář zde. Článek bych sem asi težko mohla vložit. Celou záležitost jsem považovala za uzavřenou, poté co jsi mi napsal, že mám přispívat dále a ten komentář mažeš. Jsme dospělí lidé, tak se snad můžeme rozumně domluvit a nemusí to na veřejném prostoru

05. 11. 2010 - 16:53

romča: A dyť se celkem nic neděje... Já nevěděl, na co narážíš, kdysi jsi mi tady docela drsně skoro nařizovala, abych smazal celý jeden článek, tak jsem nevěděl, o co teď zas šlo. Tak tamten comment jsem asi smazal, to jo, protože nemám rád unáhlená rozhodnutí.

05. 11. 2010 - 17:20

mišička: Ivano, mě osobně vůbec nevadí, že sem píšete. Je to blog na který může psát, kdo chce, co chce. Jen mě zarazilo a překvapilo, když jste sem sama naposledy (přibližně v létě) napsala, že už sem nebudete nikdy chodit a teď po několika měsících se sem vracíte a ještě navíc pod jménem "náhodný čtenář". To byl trošku jediný důvod mojí rekace tady. Jinak já i Romča jsme rádi, když sem napíšete vaše politické názory, protože jde o kvalitní názory a co si budeme povídat, tak politice rozumíte mnohem mnohem víc než já. Takže nic ve zlém, Ivano a pokud to vyznělo nějak zle, tak se omlouvám. Ale klidně si ráda přečtu vaše politické komentáře a názory pod vaším vlastním jménem. Hezký den.

04. 11. 2010 - 18:18

ivana: a jinak co se týče mého šéfa. Souhlasím s Tebou. Je to jeden z mála slušných lidí v na naší politické scéně. Nesmírně si ho vážím a jsem vděčná, že s takovým člověk můžu pracovat.

01. 11. 2010 - 16:37

náhodný čtenář: jinak ještě dotaz. Co je v dnešní době levice a co už není? Kde je ten střed?
Kde je ta hranice? Neposunuje si ji náhodou neustále někam jinam? Co způsobuje nedůvěrů voličů a proč dávají raději přednost pravicovým politikům? kromě vlivu masmedii...

02. 11. 2010 - 09:39

romča: Kromě vlivu masmédií? Jedině neschopnost autentické levice svou alternativu prodat. A samozřejmě půtky uvnitř té partaje - to, že i v KSČM si většina hrabe pod sebe a Po nás potopa... A co se týče ČSSD, to bohužel autentická levice není. Ano, chybí tu nekomunistická skutečná levice. Tedy volitelná nekomunistická skutečná levice. A neobjeví-li se nějaký zázračný strýček multimilionář, který bude ochotný do jejího vzniku a chodu investovat, pak je po levici i v této zemi veta

04. 11. 2010 - 23:52

láďa: nicc proti "mišičce", ale kolik ti je? já mám doma 17ti letou dceru v pubertě ale takhle se nechová ani ona. Bylo ti už aspoň 15 let? Pokud ano tak tedy promiň
Romane ale přijmi moji upřímnou soustrast, nevěděl jsem že si potrpíš na tak mladé masíčko. Přišel jsem si přečíst názor o politice a skončil jsem u červene knihovny. Jak děsie.

05. 11. 2010 - 09:15

mišička: Je mi 26 let a nevím, kdo jste vy, ale rozhodně tady nejde o žádnou červenou knihovnu. Taky jsem sem připsala politický názor a to, že se mi nelíbí, že se Československo rozdělilo. O žádnou červenou knihovnu tady vůbec nejde, jde jen o to, že slečna Ivana se tady schovávala za nějakého náhodného čtenáře, ikdyž jsme už dávno oba s Romčou věděli, že je to ona. Stačilo se tady podepsat Ivana a mohla psát dál své kvalitní politické komentáře jako normální člověk za svojí osobu, toť vše.

05. 11. 2010 - 10:58

laďa: opět musím oponovat sice nerad ale co má společneho komentář tohoto znění "mišička: Jjj, lásko. [] Já jsem to myslela úplně stejně." s rozdělení ČR jsem zřejmě nepochopil, a myslím si že taková oslovení patří spíš do soukromí. nehledě na to že v jinem članku byli ještě sladší komentáře typu jj lásko už se těším až mi budeš doma hovorit po slovensky.......koho v politice zajíma jak doma gavarytě mluvte si třeba rusky ale necpěte to do pilitiky.

05. 11. 2010 - 11:49

romča: Také netuším, kdo je tajemný Laďa (Láďa) se 17letou dcerou, ale rozhodně nevím, co Vám vadí na tom, že mi tu Miška občas napíše zamilovaný comment, nebo do jiného commentu hodí nějaké zamilované podbarvení. Je to čistě její věc a já si nemyslím, že by to bylo něčemu na škodu. Pokud Vám to vadí, nemusíte si komentáře číst vůbec. Miška se ani Vás ani nikoho jiného rozhodně nebude ptát, jak své reakce psát a co si do nich smí přidat či nikoli. Připouštím, že některé její reakce mohou pro někoho působit malinko dětinsky, ale na čem jiném je prvotní upřímná láska založena, než na nedotčené "dětské" radosti. Tak jako o Vánocích, tak i v zamilovanosti zůstáváme dětmi, nadšenými snílky, nedotčenými dopady tvrdé reality okolního zkaženého bytí... Tolerantní člověk to pochopí. Může se pro sebe usmát a říct si: Počkejte za pár let, ale bude to těm šťastným přát! Netolerantní člověk pak končí jako Vy v závěru svého druhého (tohoto) příspěvku zde...

05. 11. 2010 - 12:03

láďa: Metuším proč bych měl byt tajemný, prostě jen navštěvuju ruzné blogy, ale ten váš je úžasny, žijeme v demokratickém státě a taky mé nazory mají nárok obsahovat moje myšlenky a proto znovu píšu, pokud si na politickém blogu vyznáváte lásku tak si zkuste založit blogy dva, toď rada má.Prostě muj názor je ten že tohle do politiky nepatří. Romčo

05. 11. 2010 - 12:31

romča: Aha, už trošku chápu, kde tkví Váš problém. Jen bych rád upozornil, že toto není politický blog, ale soukromý osobní blog člověka, který si v něm vypisuje vše, co ho trápí, ale i vše, co mu dělá radosti. A mně jako zakladateli tohoto blogu opravdu zamilovaný podtext příspěvků své partnerky ani v diskusích pod politickými články nevadí. Pokud Vám ano, je mi to líto, ale opravdu není nic snazšího, než příspěvky Mišičky vůbec nečíst. Hezký den. Dva blogy bych opravdu spravovat nestihl. R.

05. 11. 2010 - 12:43

láďa: takže článek Sedmilhář Nečas, nemá s politikou nic společného, je to jen soukromý článek aha tak už chápu proč jsou veřejne články soukrome, stále stejmá myšlenka, píšeš o soukromí a komentáře slečny mišičky do soukromí patří, ne na veřejný blog.

05. 11. 2010 - 15:45

roman: Milý čtenáři, začínáte lacině prudit - a to zcela zbytečně. Mně je na mém soukromém blogu (samozřejmě určeném pro veřejnost, ale je to můj blog) opravdu ze srdce jedno, kde Miška tak či onak reaguje a kde ne. Mazat budu jen takové příspěvky, které se neslučují se slušností a dobrými mravy. Láska mezi dobré mravy patří...! A opakuji naposledy (když Vám to stále není jasné), že máte zcela svobodnou volbu - její reakce nečíst, irituje-li Vás jejich zamilovaný obsah natolik, že kvůli tomu nemůžete dýchat

05. 11. 2010 - 16:51

romča: Už taky píšu pod více jmény