Blogy Blbne.cz a Svetu.cz budou k 16.08.2025 zrušeny. Díky AI a blokování reklamy nevydělají ani na doménu natož na server. :(


Článek Tip na zítra - Pravda o 11. září 2001

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Tip na zítra - Pravda o 11. září 2001

07. 09. 2009 - 16:25

ivana: videla jsem spoustu dokumentu a cetla ruzne teorie o udalostech kolem 11. zari 2001. Zpocatku jsem byla nazoru, ze jim vlada USA umyslne nezabranila. Postupne s prichodem novych informaci, verim, ze to bylo tajne organizovane a ze urcite podil viny nesla i "proslula" CIA. Jen mi nektere ty teorie pripadaji az moc prehnane. Chtela bych se nekdy dozvedet celou pravdu.
Nejsem odbornik na statiku budov, a proto nemuzu posoudit, jestli zriceni budovy WTC zpusobil samotny naraz letedal nebo neco jineho. Spis nez k podminovani se priklanim k tomu narazu. Zitra se podivam, pokud to stihnu. Z ceskych kanalu chytnu pouze CT1, takze zadne dilema mit nebudu
Je mi lito tech tisice nevinnych lidi, kteri behem utoku zahynuli.

07. 09. 2009 - 16:29

romča: Ivu, ani já nejsem odborník na statiku budov, ale pokud vyšly nezávisle na sobě různé odborné matematické studie, které potvrdily nemožnost zřícení takových budov při nárazu sebevětšího dopravního letadla, tak takovým studiím samozřejmě věřím... Tohle mohou posoudit opravdu jen vědci. A pokud Ti vědci to pro celé odborné publikace, které už k 11. září vyšly, potvrdili, prostě mám jasno ač sám nematematik a nestatik R.

07. 09. 2009 - 16:44

ivana: Zitra se podivam a pak napisu, svuj nazor na dokument.
No prave, ze to mohou posoudit jen vedci... Jenze oni ani vscihni vedci nejsou stejneho nazoru.
Verim tomu, ze podil viny nese vlada USA. Ty utoky jim poslouzily k ospravedleni jejich vojenskych tazeni proti Afghanistanu a Iraku. V tom jasno mam.

07. 09. 2009 - 22:23

l.end.a: Já už v tom mám taky celkem jasno Budu koukat na Ordinaci Teorií už jsem slyšela a viděla několik, že se mi nechce věřit, že by zrovna ČT ukázala něco nového. Bych to asi řekla takhle: jestli ono to nebylo tak, jako si kdysi potřebovali připravit záminku k napadení Polska nacisti? Historie se opakuje....

08. 09. 2009 - 09:01

romča: L.end.i, dělaj to Britové - BBC - a co jsem viděl ukázky, tak to fakt bude dost objektivní... Jde přesně o teorii spiknutí CIA, jak tu psala Ivu. Čili doporučuju si minimálně nahrát... R.

08. 09. 2009 - 10:22

svadlenka: No můj přítel říkal už v té době, že je to naaranžované. Nikdo mu nevěřil. Ale jestli (a asi ano) to tak opravdu je, tak si zkuste představit, že někdo tohle musel vymyslet, přijít s tím k někomu, kdo to posvětil a najít někoho, kdo to zorganizoval a nakonec provedl....... v dnešní době, kdy už utajit nelze skoro nic ??? Vždyť o tom muselo vědět od prvního po posledního aspoň sto lidí. Někde o tom musí být spisy- tohle se nedaá zařídit ústním podáním.... To ten, kdo se pod toto podepsal, byl při vší genialitě tak blbej, že ho nenapadlo, že to bude všem vědcům podezřelé? Ve světle toho a dnešních možností vůbec, to šlo přeci zařídit mnohem inteligentněji ? Já vím, že chlapi, co mají moc, jsou většinou psychopati, kteří už vlastně stejně několik desetiletí drží prst na červeném tlačítku, ale takovéhle divadlo ???? Hlavně takhle špatné divadlo ((

08. 09. 2009 - 13:10

l.end.a: Dohady nejsou důkazy....a bez důkazů se těžko něco dokazuje, ne? A svůj účel to divadlo splnilo. Boj proti terorismu jim posvětil celý svět!!!

08. 09. 2009 - 14:42

romča: Ony už ale ty důkazy jsou, L.end.í... R.

08. 09. 2009 - 15:05

l.end.a: A že teda nikdo neukáže prstem na viníky, když jsou důkazy? Všichni to ví, můžem o tom tady diskutovat do alelujá, ale Ameriky se bojí celej svět.... co kdyby se příště ukázalo třeba na nás, že jsme zbrojili proti Americe a výcvik teroristů byl u nás, že? Jenže tenkrát byli přátelé oni a teď je to obráceně! Takže se podívám na večerní dokument, jen se rozčílim a co dál? Mám to zapotřebí?

08. 09. 2009 - 18:55

romča: No ono to vypadá, že ten dokument bude jen o třetí věži - což bude nuda. Uvidíme. Na viníky v USA se ukazuje pořád - ale nadnárodní monopoly vlastnící hlasvní masmédia to ven nepustí... R.

08. 09. 2009 - 14:41

romča: Švadlí, než ti vědci na to, že to je divadlo, přišli, uplynulo pár desítek měsíců (než to bylo doložitelné, že to bylo divadlo), no a pak už to těm, co drží prst na červeném tlačítku, bylo fuk. Jak píše L.end.a, tou dobou už to účel splnilo. A má dnešní debata na FB se dvěma kamarádkama, které prostě nevěří takovému spiknutí (a to je většina lidí), potvrdila, že než by si široká veřejnost připustila, že se nechá dlouhodobě oblbovat a že je všechno úplně jinak, než jak tvrdí ta svatá bedýnka řečená TV, tak prostě radši nebude věřit ani sebeevidentnějším důkazům!
Každopádně smekám před Tvým přítelem. Bylo by někdy fajn si s ním popovídat, bude to velmi moudrý muž! R.

13. 09. 2009 - 13:49

ivana: A co dat odkaz na nejaky verohodny zdorj, aby lide uverili nebo aleposn se zamysleli, ze informace, tkere jim poskytuji masmedia musi byt zcela pravdive ?

13. 09. 2009 - 14:00

ivana: omlouvam se, ale pisu na jine klavesnici, takze tam mam prehazena psimenka.
melo tam byt - ze ty informace NEMUSU byt zcela pravda.

13. 09. 2009 - 14:32

romča: Jako dát sem všechny věrohodné zdroje - od Fahrenheita 9/11 počínaje po Loose Change (nemluvě o 9/11 Commission Report), když už jsem letos hlavně u těch dokumentů, tak to by bylo na samostatný článek... R.

13. 09. 2009 - 15:15

ivana: no tak napis samostatny clanek... Nejake zdroje se pokusim dat do komentaru sem.

13. 09. 2009 - 15:48

romča: Letos už ne, necham si to zase napřesrok a vše budu směřovat k 10. výročí To tam má vyrůst ta tzv. Věž svobody Za zdroje v komentech budu rád.

15. 09. 2009 - 19:07

ivana: tak tady je prvni odkaz na video - CNN reporter k zriceni letadla u Pentagonu ... podle nej neni dukaz, ze by se letadlo zritilo kdekoliv v blizkosti Pentagonu...
http://thewebfairy.com/911/pentagon/index.html
Jeste dodam dalsi.

21. 09. 2009 - 15:13

ivana: zde komentar v anglictine (nemam cas na preklad) ze stranek http://pilotsfor911truth.org
"With all the evidence readily available at the Pentagon crash site, any unbiased, rational investigator could only conclude that a Boeing 757 did not fly into the Pentagon as alleged. Similarly, with all the evidence available at the Shanksville, Pennsylvania crash site, it was most doubtful that a passenger airliner caused the obvious hole in the ground and certainly not the Boeing 757 as alleged. Regarding the planes that allegedly flew into the two WTC towers, it appears that heavy aircraft were involved in each case, but no evidence has been produced that would support the government's version of what actually caused the total destruction of the buildings, let alone proving the identity of the aircraft. That is the central problem with the government's 911 story."

- stranky organizace sdruzujici piloty a letecke speciality z celeho sveta, kteri hledaji pravdu o utocich 11. zari 2001.
Dalsi odkazy snad casem dodam.

22. 09. 2009 - 11:22

ivana: mam spoustu materialu k tomu vesmes v anglictine...
a v tech komentech si toho stejne nikdo nevsime.

09. 09. 2009 - 10:52

romča: Tak bohužel, obavy se potvrdily. Celý dokument byla jen kulišárna, narafičená tendenční ptákovina, která měla dehonestovat zastánce oněch tzv. konspiračních teorií, resp. pravdy o 11. září. Postavili to jen na tom, proč spadla 3. budova (WTC 7) a jestli byla stržena či nikoli. Ale to je samozřejmě úplně zástupný problém... R.

09. 09. 2009 - 14:58

svadlenka: Já jsem si to nahrála, protože jsem tu měla zákazníky,ale ještě jsem to neskoukla celý. Ono se asi musí začít "po kapkách". Už se údajně připravují další díly.

09. 09. 2009 - 15:30

romča: No potěš pánbůh... R.

10. 09. 2009 - 10:11

vana: ja jsem se nakonec nedivala a jak vidim, tak jsem o nic mimoradneho neprisla. Souhlasim s L.end.a. Ano svuj ucel to splnilo, bohuzel. A dukazy... ty se nikdy nenajdou. Pravdu se nikdy nedozvime. Vsechno uz jsou jen spekulace.
Taky souhlasim s Tebou - viz Tvuj dnesni clanek v novinach. Za ty statisice nevinnych lidi, kteri se stali obetmi nasledneho valecneho tazeni do Afghanistanu a Iraku, by mel nekdo nest odpovednost.
Jenze ve svete, kde neustale zlo vitezi nad dobrem, lez nad pravdou, dosti nepravdepodobne.
Zajimave je, ze uz v pocatkem roku 2001 Bush ml. zrusil zavazky USA na vytvoreni Mezinarodniho trestniho tribunalu ...

10. 09. 2009 - 11:25

ivana: omlouvam se melo tam byt ivana
a jeste k jedna poznamka. Je az neuveritelne, ze U. bin Landin stale unika... kdyz si vemu, jakymi modernimi vojenskymi prostredky dipsonuje armada usa ...
valka proti terorismu je jen zaminkou ...