Blogy Blbne.cz a Svetu.cz budou k 16.08.2025 zrušeny. Díky AI a blokování reklamy nevydělají ani na doménu natož na server. :(


Článek Vajíčková aféra

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Vajíčková aféra

29. 05. 2009 - 12:32

romča: A první aktuální zprávy z dneška: v 10 hodin musel být předčasně ukončen mítink ČSSD v České Lípě, který měl pokračovat až do odpoledne. Důvod: vajíčková hysterie. Když se vrhače policie snažila odvléci, stala se obětí spršky vajec taky... tohle už není normální, tohle je anarchie. Na takovéhle chování platí jedině bič! R.

03. 06. 2009 - 19:42

romča: Mimochodem, tento týden se házelo zas - v Brně... Kdepak, tohle nikdy neskončí - to logicky té bandě muselo přerůst přes hlavu! R.

29. 05. 2009 - 18:23

ivana: házení vajec na kohokoli je primitivní projev násilí. Taky výjimečně souhlasím s V. Klausem, že jde o porušení všech základních demokratických pravidel her. Demokracie není přece založená na násilí.
Záznamy běžely i tady - v belgické TV a na EURONEWS s patřičným komentářem. Bohužel další špatná vizitka pro ČR ...
P.S. kdyby raději ty vajíčka rozdali lidem, kteří nemají, co jíst...

29. 05. 2009 - 19:03

romča: Přesně! R.

29. 05. 2009 - 23:35

poulett®pismenkuje.cz: Můj postoj k politice je znám, ale k tomuhle se s dovolením stručně vyjádřím. Tady jde jen o obyčejnou slušnost, a úctu k autoritě, nemluvě o toleranci a úctě k názorům druhého. Pokud se názor prosazuje jen tím, že se zesměšňuje druhá strana, pak asi je něco prohnilého v tomto světě.

---
poulett.pismenkuje.cz

30. 05. 2009 - 11:06

l.end.a: Je to ostuda pro celej národ!!! Ať jsme tam byli, či nikoli, je to stejné. A to, že vejce házeli "děti", svědčí o současné výchově mladé generace. Nejvíc mě dostalo to, jak tam ta malá(mladá) holka praštila tim letákem tu starou pani, hmmmm.... to je teda něco. Můžu se staršim nesouhlasit, myslet si o pr... , ale napadnout ho? Já vidět v tv takhle svojí 18-ti letou dceru, tak ať je jí kolik chce, ať si Džamila myslí o mlácení dětí cokoli, bych se neudržela!!!!

30. 05. 2009 - 11:08

poulett®pismenkuje.cz: Naprosto souhlasím

---
poulett.pismenkuje.cz

30. 05. 2009 - 18:19

ivana: přidávám se taky souhlaím.

30. 05. 2009 - 14:21

romča: Jenže Tobě by se to zjevně nestalo, protože umíš svý dítě vychovat, ne? R.

30. 05. 2009 - 21:56

l.end.a: Pomáhat starším sem jí naučila,zdravit taky umí,ale i tak dokáže někdy něčím překvapit. Škoda, že nás v rodičovský výchově neučili nějakej univerzální recept na výchovu dětí, bylo by to o dost jednodušší, . ÓÓÓ ,jak to ti moji rodiče krásně zvládli se mnou!!!

31. 05. 2009 - 14:18

romča: Až na ty cigarety, viď? R.

01. 06. 2009 - 11:21

l.end.a: Aby sis nerejp, že? U nás je to dědičné... nějakej blbej závisláckej gen, či co????

01. 06. 2009 - 13:46

romča: - tohle je moje slabost - coby bojovník proti nikotinu si rejpu i do Moniky ABS a dalších svých nejdražších, takže Tebe nemůžu vynechat R.

01. 06. 2009 - 15:50

l.end.a: Jestli tě to baví, stejně jako mě cigarety, tak dobrý, nevynechávej, hihi

31. 05. 2009 - 19:16

svadlenka: Ve snaze najít na všem aspoň něco kladného mě napadlo jen to, že by měly být plošně zakázány veškeré mítinky, protože to, co vládnoucí strany umí už víme všichni, mítinky se mi jeví úplně zbytečné. Ty částky,co se tím ušetří patří na účty domovů seniorů nebo matek bez domova. V televizi a na netu je dost diskuzních politických pořadů, kde mají všichni svůj prostor a není ani problém konkrétnímu kandidátovi přímo napsat a získat mnohem víc informací než na estrádním mítinku, který vždy byl, je a bude O NIČEM

31. 05. 2009 - 19:54

romča: Převážně souhlasím, je to zajímavý nápad. Jen bych to plošně nezakazoval, ale pro příští volby doporučil... Ovšem obávám se, že zavedené strany stejně neposlechnou - zvyk je železná košile R.

31. 05. 2009 - 20:21

svadlenka: No - ale pokud se tahle vajíčková onanie stane místním folklorem, tak jim nic jiného stejně nezbyde. I když v jiných regionech, kde je nezaměstnanost a házet něco tak drahýho, jako jsou vajíčka, na lidi nikoho ani nenapadne. A už vůbec ne lidi, co vědí,co to dá práce, postarat se o pipky, aby snášely. Teď se snad poprvé v životě stydím za Pražáky. Nebo myslíš, že by to mimo Prahu bylo taky tak?

01. 06. 2009 - 13:49

romča: Vždyť bylo. Začlo to mimo Prahu a skončilo taky. Ještě po Praze se házelo v České Lípě, o čemž taktně média pomlčela - a to se tam házelo i na poliše. Možná proto Ale co se týče toho zákazu mítinků, sociologové by Ti řekli, že je to nesmysl, protože zejména mítinky mimo Prahu, v menších městech a hlavně na vesnicích, jsou velmi užitečné, neboť ti lidi tam jsou rádi, že za nima někdo známej z velký Prahy přijel a to je právě ten moment, podle kterýho se často rozhodujou a dávaj to těm, kdo za nima do tý Horní Dolní přijel a byl nejvstřícnější - tj. nejvíc toho nasliboval... R.

01. 06. 2009 - 15:14

svadlenka: Neblázni, to jsme fakt takový tydýti. Tak to je pak jasný, já myslela, že to tak zlý není

01. 06. 2009 - 16:00

l.end.a: Švadlenko, ti sociologové jsou přece taky z Prahy, tak co si o tom myslet?, To je jako by si u nás v domově důchodců zrovna teď všechny ty babči zamilovaly radio Evropu 2,protože se tam v pátek za nima byl podívat Leoš Mareš Taky kvůly němu nepřestanou přece poslouchat svoje oblíbené dechovky na rozhlasu Č. Budějovice.

01. 06. 2009 - 20:15

svadlenka: To není uplně přesný srovnání,ale hezký Tak teď nevím ?????? Romane udělej nějakou úvahu o charakteru Českého člověka. Asi by to chtělo rozdělit na generace, možná na pohlaví......... no když se tak zamýšlím, tak nás vůbec neznám. Než z nás budou Evropané, tak bychom si takovou malou národostní definici zasloužili

01. 06. 2009 - 22:15

l.end.a: Jak to, že není, Roman napsal, že když přijedou známý ksichty na vesnici, že se lidi začnou řídit tim, co jim hlásaj!!!, protože si na ně vzpoměly.... Takže když si Leoš vzpoměl na babičky v důchoďáku, ony si řeknou, to je ale hodnej kluk a začnou ho poslouchat...Mě to teda přijde naprosto stejný srovnání. Přece se mi někdo nezačne líbit, jenom proto, že si udělal výlet na ves a tam si trochu popovídal s lidma? Buď mám takovej názor a nebo takovej. Jenže já teda asi zapomínám na ty nerozhodnuté voliče, které je možno třeba ještě zvyklat, ahááá.

01. 06. 2009 - 23:33

svadlenka: Protože tady nehrozí žádná národní újma. To, že se z vděčnosti na čas přikloní k E2 a stejně se potom vrátí k dechovkám, je jejich svobodný bezmezný rozhodnutí, kde ta svoboda nemá žádnou hranici. Ovšem pokud se pod dojmem volebního guláše, načesanýho papaláše a dalších vábniček, přikloní k volbě někoho, kdo později škodí celé zemi, o to větší se mi to jeví jako věc, která by měla být zakázána. Volební účast nemusí být 80%. Protože pokud je z těch 80%, 50% volba stádní, tak je to prakticky srovnatelná komedie,jako kdysi volby do Národní fronty. A výsledek vidíme na každém kroku. Pokud bude volit klidně jen polovina lidí,ale jen těch, kdo mají přehled a zodpovědnost, a hlavně zájem !!! pak tu vidím ráj na zemi. Tady se za bombony ženou k volbám ovce

02. 06. 2009 - 05:53

l.end.a: Já sem tim chtěla ale říct, že se mi nezdá názor sociologů, že lidé na menších městech, nebo vsích se nechaj zblbnout tou trochou guláše, nebo tím, že si na ně známej ksicht vzpomene! Ten Leoš byl jen přirovnání, protože mi přece nikdo nevymluví, že když fandim něčemu, že se po hodině nechám zblbnout natolik, abych změnila názor.

02. 06. 2009 - 10:23

svadlenka: Aha, já to pochopila tak, že se spíš kloníš k tomu, že je to pravda. Ale já to serozně nerozlousknu. Tolik známých ze zapadlých míst republiky nemám a málokdo řekne při nějaké sociologické anketě pravdu. Ale proč tady tedy stále nepochopitelně vládnou lumpové? Jedině, že ty volby někdo falšuje a nebo opravdu z většiny volí stádo.

02. 06. 2009 - 10:51

ivana: protože si ty lumpy většina našeho národa volí - bohužel !!!!!!!!

02. 06. 2009 - 11:31

romča: Obojí je pravda. I to falšování (byť zatím ne ve velkém), i to stádo... Aneb jak píše Ivanka, máme takovou vládu, jakou si zasloužíme.
Jenže Švadlí, Ty prostě vycházíš ze špatný premisy, že skorem všichni v politice jsou lumpi. Opravdu jen skorem. Ale jsou partaje, kde těch lumpů je jen tak 50 % a pak taky 50 % slušných lidí - a ty pak považuju za menší zlo a volím, nebo je podporuju ještě aktivněji - třeba jako kandidát
A třetí poznámka. Sociologové jsou sice z Prahy, ale tohle mají skutečně zmáknutý. I lidi od nás, co dělaj kampaň a jezděj po těch malejch vískách, tak potvrzujou, že všude tam, kam stihli zajet a zajít do hospody, měli pak ve volbách úspěch, zatímco ve vsích, kam to nestihli, tak propadli... Nefunguje to absolutně, ale většinově fakt jo. To, že l.end.a (nebo Ty, já, Ivanka a pár dalších) má přehled a není ovce, neznamená, že 80 % voličů (potenciálních) ty ovce nejsou... Bohužel! R.

02. 06. 2009 - 13:54

l.end.a: Romčo, já si ale nemyslím, že by to bylo tou návštěvou vašich lidí na těch vsích, ale tim, že ti lidi na těch vsích jsou naštvaní na to, co se tady děje a a chtěj volit a už pár let volí komunisty. I ti,kteří se kdysi radovaly z revoluce, jsou znechucení. Já pocházím z malé vesnice a jezdím tam k rodičum pořád. Všichni se tam znaj, vidí si, jak se říká, do talíře a nikdo se se svýmy názory před sousedem netají. I tací, jak se říká, ze statku, kteří té změně fandili a nemuseli by si stěžovat, jsou otrávení z rozkradení republiky a ostatních nekalostí, co se dějou. Z toho co vim, tak se domnívám, že na vesnicích se volí převážně komunisti a v některých krajích asi? lidovci. Lidi na vsích byli vždy živi od zemědělství a každý den mají před očima rozpadlé a prázdné prasečáky a kravíny, ve kterých dřív celý život pracovali, za celkem slušnej peníz a teď si jdou koupit do masny dovezené hovězí a vepřové. Na polích je místo obilí a ostatních plodin pýr a bodlák, protože soukromí zemědělci dostávaj dotace na zatravňované plochy, jelikož obilí se přece taky doveze!!!! Prostě Kocourkov.

02. 06. 2009 - 14:46

romča: To máš určitě svatou pravdu - bohužel. Ale ten faktor Přijeď z velkýho města a postav se nám tváří v tvář funguje fakt taky. A protože malý vesnice objíždí převážně jen komanči, tak se kloubí oboje - to, o čem píšeš, i s tím, že jsou jediní, kteří za těma lidma dolu podebatovat, co je trápí, přijedou... Bohužel ale nedorazí všude - a tam pak mají míň.

02. 06. 2009 - 14:52

l.end.a: A tam kam nedorazí oni, tam je s nima Bůh a vyhrajou lidovci ,

02. 06. 2009 - 15:33

romča: Bohužel...

02. 06. 2009 - 16:42

l.end.a: Třeba už to teď tak nebude, podiv se i našemu Bechyňskýmu Kalouskovi se z nich udělalo špatně a utek od nich

02. 06. 2009 - 17:25

ivana: já jsem nenapsala, že si takovou vládu zasloužíme. Myslím, že si zasloužíme daleko lepší vládu. Bohužel většina našeho národa si to takto zvolila...
A co se týče chození mezi lidi, myslím si, že je to správné. S lidmi by se mělo debatovat co možná nejvíce. Co mi hodně vadí jsou mediální kampaně, některé jsou opravdu přehnané...

02. 06. 2009 - 17:27

romča: Ale pokud si většina národa toto zvolí, má takovou vládu, jakou si zaslouží Tam je přímá úměra... R.

02. 06. 2009 - 17:29

ivana: bohužel není...

02. 06. 2009 - 17:31

ivana: tedy spíš ne tak úplně přímá

02. 06. 2009 - 17:54

ivana: dobře možná ta většina si to zaslouží, ale co ti ostatní?
kompromis: "Většina má takovou vládu, jakou si zaslouží". OK?

02. 06. 2009 - 18:32

svadlenka: Tak mi ale vysvětlete, proč se všichni honí za co největší volební účastí? Copak jsou ty lidi navesnicích tak natvrdlí, že nevědí, kdo za to může, že máme prázdné kravíny a na polích řepku ? A až tam přijede něco slíbit modroptáčník, tak mu na to zase skočí

02. 06. 2009 - 18:49

l.end.a: Na vesnicích ODS tolik přízdnivců nemá, jako ve městech.

02. 06. 2009 - 21:48

svadlenka: Takže kdo vyhraje v Praze, ten vyhraje celostátně? To mi teda na počet obyvatel dost nesedí

03. 06. 2009 - 19:32

romča: Praha sama o sobě nestačí, ale když k tomu připočteš Brno, Zlín, Ostravu, Olomouc, Hradec, Pardubice, Liberec, Jablonec, Plzeň atd. - prostě většinu velkých měst, tak se dostáváš k rozhodující většině. Neříkám, že ODS má ve všech těchto městech většinu, to už naštěstí taky neplatí, ale má tam dost na to, aby nám tu ještě hodně dlouho bohužel otravovala život.
Z vesnice by ODSáky hnali, proto tam téměř nejezdí - ví, že by to byla zbytečná štrapác, ale ani ji bohužel příliš nepotřebují, no...
Tím spíš ale každý hlas pro opozici proti ODS je dobrý. Problém je v tom, že naším největším soupeřem není ODS, ale pravicová masmédia, která v lidech vyvolávají umělou představu, že všichni politici jsou stejní (lumpové) a že chodit k volbám vlastně ani nemá smysl. Čili nemusíme přesvědčovat voliče ODS, že se mýlí, že volí převlečené kariéristy minulého režimu, takže pokud chce volit protikomunisticky, tak by v první řadě právě neměl volit ODS... My musíme hlavně přesvědčovat nevoliče, že trucování v hospodě u piva nebo doma na kanapi ničemu nepomůže - že by si měl najít nejmenší možné zlo a k těm volbám prostě určitě jít! K jakýmkoli volbám! 40 let chodit nemohl, tak ať je teď rád, že aspoň částečně tu možnost něco ovlivnit má... R.

03. 06. 2009 - 21:31

l.end.a: Tak se musím přiznat, že sem pár let trucovala..., sice ne u piva, , ale opravdu sem byla znechucená veškerym politickym děním. Ale teď sem pevně rozhodnutá jít příkladem své čerstvě plnoleté dceři a vyrazíme spolu ,
Napsal si to hezky Romčo, až se stydim, že sem na to kašlala....

04. 06. 2009 - 15:51

l.end.a: Romčo, vím, že to sem nepatří, ale včera už sem byla na houbách a našla sem óbr praváky a byly řízky

12. 06. 2009 - 20:57

ivana: l.end.a - cetla jsem dnes na novinky.cz, ze jim tam mate hodne. Tak tam neco nechte pro me, prijedu az v srpnu

03. 06. 2009 - 23:01

svadlenka: Tak to jste mě přesvědčili pozdě na podzim to snad napravím. Já mám největší potíž, zařídit si volební průkaz, protože do místa trv. bydliště už nejezdím ani kvůli dň. přiznání, všechno lze vyřešit poštou. Někde jsem slyšela, že by to mělo jít i přes internet,ale to by se mohlo hůř falšovat, takže se za to moc lidí nebije.